مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: هزار و ۵۵۰ نفر ساعت آموزش H.S.E به کارکنان شرکت نفت ارائه شد.

جهانبخش نوکانی در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه به یک هزار و ۵۵۰ نفر به کارکنان ، رانندگان نفتکش، کارگران و اپراتورهای مجاری عرضه سوخت وسی ان جی ، پيمانکاران سامانه هوشمند سوخت و تعميركاران تلمبه مجاری آموزش ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ارائه شده است.

وی افزود : به روز بودن، آمادگي، توسعه يافتگي و صيانت از منابع سازمانی و تاسيسات، از اصلی ترين اولويت های اين منطقه است و اين آموزش ها در راستای دستيابي به اولويت های مدنظر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه ارتقای آمادگی کارکنان در رویارویی با خطرهای احتمالی است ، گفت : برگزاری دوره های آموزش HSE و کاربردی کردن این آموزشها با برگزاری مانورهای ساليانه در کاهش حوادث احتمالی تاثير گذار خواهد بود.

نوکانی گفت:کارکنان واحد HSE منطقه كردستان در راستای ارتقای عملکرد نظام مدیریت HSE و پدافند غیرعامل و بهبود مستمر آن مهمترين دغدغه اين شرکت به عنوان متولی توزيع سوخت، تامين، نگهداشت و توزيع ايمن فرآورده های نفتی می باشدكه در اين راستا تمام توان و ظرفيت خود را به منظور حفظ ايمنی و کاهش حوادث به کار می گيريم.

وی ادامه داد:HSE روندی مديريتی برای پوشش دادن نقاط ضعف ايمنی ، بهداشتی و محيط زيست يک مجموعه است.

از فعالیت های واحد HSF در ۶ ماهه نخست سال جاری به انتقال کامل پسماندهای حاصل از لایروبی مخازن انبارهای نفت سنندج وبیجار ،برگزاری مانور واکنش درشرایط اضطراری درانبارنفت سنندج، نظارت مستمر بر صدور مجوزهای صادره، ايمنی انبارهای نفت و جايگاه های مواد نفتی و CNG، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط ، ايمنی ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی، تعريف و اجرای معاینات دوره ای کارکنان اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار