استاندار ایلام با بیان اینکه شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر با ۹۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این مجموعه در حال حاضر ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن بهرام‌نیا در نشست مشترک با مدیران شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر، اظهار کرد: این مجموعه توسط مهندسان فنی و بومی کشور در مراحل نهایی راه‌اندازی و بهره‌برداری است که باعث غرور ملی و بسترساز تولید، اشتغال و رونق اقتصاد است.

وی تصریح کرد: قدردان کارگران، مهندسان و پیمانکاران این مجموعه هستیم و خوشبختانه بنا به گفته مدیرعامل این مجموعه، پتروشیمی ارغوان گستر تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام گفت: تولید گاز در شرکت پالایش گاز ایلام (تنگ بیجار)به ۱۱ میلیون متر مکعب می‌رسد و خوراک پالایشگاه و پتروشیمی ایلام تامین می‌شود.

بهرام‌نیا یادآور شد: همچنین خوراک پارک پلی‌پروپیلن با ۹۰ کارخانه پایین‌دست و اشتغال‌زایی خدود ۲۵۰۰ نفر از طریق مجموعه پتروشیمی ارغوان‌گستر تامین می‌شود.

وی افزود: شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر طی پنج سال حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ظرف ۲ سال اخیر پیشرفت فیزیکی آن به ۹۶ درصد افزایش یافته است..

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر ارتقا ظرفیت چارت سازمانی شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر، گفت: افزایش نیروی انسانی در این مجموعه با افزایش تعداد شیفت‌های کاری ضرورت دارد و امکان‌پذیر است‌.

وی عنوان کرد: به‌کارگیری نیروهای موردنیاز با استفاده از روش برگزاری آزمون و با استفاده(اولویت) از نظریه بومی‌گزینی و اینکه هر کسی به این صنعت دارای شعاع و فاصله نزدیک‌تری است باید دارای ضریب بالاتری در آزمون باشند برگزار شود و فاکتورهایی نظیر سواد، تخصص و سابقه نیز لحاظ شود.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد این:عملیات بزرگ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان به منصه ظهور رساند و باعث اتحاد و غرور ملی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.