کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قدرت و توانایی سیستم موشکی جمهوری اسلامی ایران برتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

کوشکی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از قبل در جریان این حمله بودند و رژیم اسرائیل در آماده باش کامل قرار داشت. 

کارشناس مسائل بین‌الملل یادآور شد: بایدن و پنتاگون اعلام کردند که تمام توان خود را برای پدافند رژیم صهیونیستی به کار گرفته‌اند. اما با این وجود، اکثر موشک‌های جمهوری اسلامی به اهداف اصابت کردند. این موضوع در واقع بر این دلالت دارد که توانایی پدافندی آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانستند بر عملیات موشکی ایران غالب شوند و این نشان‌دهنده این است که قدرت و توانایی سیستم موشکی جمهوری اسلامی ایران برتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 

کوشکی همچنین در ادامه گفت: خود همین مسأله بازدارندگی ایجاد می‌کند. رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات متوجه شد که در برابر حملات موشکی ایران بی‌دفاع است. رژیم صهیونیستی و آمریکا متوجه شده‌اند که نمی‌توانند با موشک‌های ایران مقابله کنند و اعلام کردند این حملات برای آنها تلفات داشته است.

وی ادامه داد: تمامی تصاویر نیز حاکی از این بود که موشک‌ها اصابت داشتند. اگر این موشک‌ها اصابت نداشت و یا رژیم صهیونیستی در مهار موشکی موفق عمل می‌کرد و یا اگر تلفاتی متوجه این رژیم نشده بود،، به این شدت خشمگین نمی‌شد. 

 او همچنین ابراز داشت: اگر شما توانایی و سلاحی داشته باشید که دشمن قدرت مهار آن را نداشته باشد، طبیعتا نمی‌تواند یک واکنش جدی نشان دهد. شاید دست به حرکت‌های تروریستی بزند، اما قادر به پاسخ جدی نخواهد بود. 

کوشکی همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که اگر رژیم صهیونیستی دچار سوءمحاسبه شود و به تأسیسات و منافع جمهوری اسلامی حمله کند، ابران در حملات بعدی ویران‌کننده‌تر پاسخ خواهد داد. رژیم صهیونیستی علی‌رغم آماده‌باش کامل نتوانست توان موشکی ایران را مهار کند. 

کارشناس مسائل بین‌الملل ابراز داشت: پاسخ صحبت‌های چندروز گذشته نتانیاهو با مردم ایران، داده شد. همچنین ادامه دادن عملیات از سوی جمهوری اسلامی ایران در صورتی است که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند. 

کوشکی همچنین در انتها بیان کرد: عملیات موشکی ایران روحیه محور مقاومت را به شدت بالا برد. همانطور که شاهد شادی مردم یمن، غزه و لبنان بودیم. روحیه آسیب‌دیده این محور ترمیم شد. همچنین الان رژیم صهیونیستی در موضع ضعف روحیه قرار گرفته و در مقابل روحیه جبهه مقاومت بسیار تقویت شده‌ است.

خبرنگار: مهسا حنیفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
فکر می کنید به ایران حمله موشکی بشود چه اتفاقی می افتد؟
آخرین اخبار