همایش ۲ روزه کیفیت در صنعت سیمان با حضور مدیران کنترل کیفی کارخانه‌های تولیدی کشور به میزبانی شرکت مدلل کرمانشاه در این استان آغاز به کار کرد.

در همایش ۲ روزه کیفیت در صنعت سیمان آخرین مطالعات، تحقیقات و مقالات با هدف ارتقای کیفی تولید سیمان ایران بررسی می‌شود.

مدیر کنترل کیفی کارخانه سیمان مدلل  اظهار کرد: در این همایش که حدود ۸۰ نفر از مدیران کنترل کیفی بیش از ۵۰ کارخانه سیمان کشور حضور دارند ۲۲ مقاله ارائه شده است.

حمیدرضا کرمی افزود: این همایش با وقفه ۱۳ ساله در صنعت سیمان کشور در بخش کنترل کیفیت، انرژی و تولید به ابتکار و میزبانی کارخانه سیمان مدلل کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در این همایش ۲۲ مقاله در مدت ۲ روز برگزاری همایش توسط شرکت کنندگان سراسر کشور با محوریت کیفیت سیمان و آزمون‌های واحد‌های تولیدی در این حوزه ارائه خواهد شد که در پایان نیز آثار برتر معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد.

مدیر کنترل کیفی کارخانه سیمان مدلل کرمانشاه هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی و تعامل با مدیران کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های کنترل کیفی در کنار نشان دادن توان تولید و نظارت این کارخانه و معرفی شهر کرمانشاه و جاذبه‌های آن برای شرکت کنندگان عنوان کرد.

کرمی از کارخانه سیمان مدلل به عنوان یکی از واحد‌های پیشرو در حوزه صنعت سیمان یاد کرد و گفت: این واحد تولیدی در حال حاضر جزو کارخانه‌های برتر تولید سیمان در ۲ حوزه صنعت سبز و کیفیت برتر در کشور بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این کارخانه با سرمایه گذاری در استفاده از فیلتراسیون‌های پیشرفته توانسته است استاندارد‌های زیست محیطی را بخوبی رعایت کند افزود: کارخانه مدلل چه در بعد استخراج در معدن، تولید گاز‌های گلخانه‌ای و آلایندگی جزو صنایع پاک و برتر کشور به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.