مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در تابستان امسال ۱۰ روستا در ۵ شهرستان استان با هزینه ۳۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار بهره‌مند شدند.

محمد فرهاد اظهار داشت: در شهرستان سنندج آبرسانی به روستا‌های ماچکه علیا، گزان علیا، سیاسران علیا و سفلی و تخته با جمعیت مجموع  یک هزار و ۲۹۳ نفر و با هزینه ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در شهرستان دیواندره آبرسانی به روستا‌های ینگی کند و غیبی سور با جمعیت مجموع ۴۹۱ نفر با هزینه ۶۵ میلیارد ریال، در شهرستان دهگلان آبرسانی به روستای کرگ آباد با جمعیت ۳۸۴ نفر و هزینه ۵۰ میلیارد ریال، در شهرستان سروآباد آبرسانی به روستای سپیدار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و با جمعیت ۲۶۲ نفر و در شهرستان کامیاران آبرسانی به روستای لاین با جمعیت ۳۸۷ نفر و با هزینه ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این پروژه‌های آبرسانی، تأمین آب از چاه، احداث خطوط انتقال و مخازن، اجرای شبکه توزیع و ایستگاه پمپاژ، نصب انشعابات و بهسازی چشمه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تأکید کرد: آبرسانی به روستا‌های استان در قالب پروژه‌های جهاد آبرسانی، خیرین آبرسان، اعتبارات ملی و تک روستایی به طور مستمر در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد و با قوت این کار را تا بهره مندی تمامی روستا‌های نیازمند به آب شرب پایدار ادامه می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.