جوکار گفت: پاسخ کوبنده و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران قلب مادران داغدیده و کودکان بی پناه را تسلی بخشید.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به خباثت‌های رژیم منفور صهیونیستی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

 پاسخ کوبنده، با صلابت، مقتدرانه و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس، پوشالی و بی آبروی صهیونیستی، دل‌های غمدیده آزادگان مسلمان به ویژه جبهه مقاومت و قلب مادران داغدیده و کودکان بی پناه را تسلی بخشید.

این اقدام غرورآفرین زمینه ساز تقویت همبستگی بیشتر برای مبارزه با ظلم اسرائیل پلید و آمریکای جنایتکار است تا به زودی با عنایت پروردگار پایان نسل کشی این تروریست‌های بزدل و دست نشانده را شاهد باشیم. 

ضمن قدردانی، شکر و تکریم راهبری مدبرانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، میدان داری فرماندهان و سربازان مجاهد و سربلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درایت ارتش و نیرو‌های مسلح و همگامی ارزشمند وزارت دفاع در سایه ایمان، توانایی و مطابق با موازین بین المللی، برای همه خدمتگذاران و مدافعان ایران اسلامی سلامت، عزت، ظفر و سربلندی روز افزون تا نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را مسئلت دارم. 

با درود بر شهدای مقاومت بویژه شهید سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه و شهدای موشکی، بویژه شهید طهرانی مقدم، امید که به زودی ظهور منجی عالم بشریت و سایه گستری عدل و عدالت را بر جهان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.