رئیس مجلس گفت: اگر رژیم صهیونیستی به فکر تعرض به خاک ما باشد خود را برای دیوانگی او آماده کردیم و پاسخ بعدی ما در سطحی بسیار متفاوت صورت می‌گیرد.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ مهر) گفت: از روزی که رهبر عزیزمان فرمان خون‌خواهی شهید هنیه را داد تمام فرماندهان نظامی با حمایت مسئولان کشور شبانه روز تلاش کردند تا زمینه اجرایی کردن مقتدرانه این فرمان را مهیا کردند و امروز با عملیات وعده صادق ۲ این تلاش‌ها به نتیجه رسید و دنیا دید وقتی که قدرت جوانان با انگیزه در کنار سنت‌های الهی قرار می‌گیرد بر جمع قدرت‌های نظامی برتری دارد.

وی اظهار کرد: دیشب ظالمانی که همه توانشان عملیات تروریستی بر خود لرزیدند و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان از شوق سرشار شدند.

رئیس مجلس بیان کرد: دشمن که که تلاش کرده با عملیات روانی شالوده جبهه مقاومت را تخریب کند تصور می‌کرد با ترور و شهادت سید حسن نصرالله کار حزب الله را تمام کرده، اما باور نمی‌کرد قوی‌تر از گذشته با صخره سخت حزب الله مواجه شود.

قالیباف اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با شکست مسلحانه و امنیتی و با عملیات موفق مسلحانه در تل‌آویو روبرو شد و هنوز سر پا نشده بود که با آوار موشک‌های ایران مواجه شد لذا امروز خود را بازنده میدان نظامی و جنگ رسانه‌ای می‌بیند. 

وی تاکید کرد: این قدرت اراده، تلاش، قدرت، شجاعت، تدبیر و نتیجه رهبری حکیم، مردمی و وطن‌پرست است. ما به داشتن رهبری حکیم مجاهد، با ایمان و باورمند به مردم، متصل به قدرت لایزال الهی می‌دانیم و خود را تابع محض او دانسته و بالاترین افتخاار خود را سربازی او می‌دانیم.

رئیس مجلس بیان کرد: رژیمی که موجودیت خود را در خطر می‌بیند شاید به فکر تعرض به خاک ایران بیفتد، اما ما خود را برای دیوانگی او آماده کردیم و پاسخ بعدی ما در سطحی بسیار متفاوت صورت می‌گیرد و این رژیم با حمله ایران موجودیتش را با شتاب بیشتری به سمت فروپاشی سوق می‌دهد. 

قالیباف گفت: به آمریکا به‌عنوان حامی و پشتیبان او توصیه می‌کنیم که قلاده سگ هار خود را محکم کند تا نه به خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به زحمت بیندازد.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: به مردم فلسطین و لبنان اطمینان می‌دهیم تا پیروزی قدس شریف در کنار شما خواهیم ماند و راه شهدای مقاومت را ادامه می‌دهیم و بیش از همیشه تذکر خدا را لمس می‌کردیم. سید حسن زنده است، هنیه زنده است، حاج قاسم زنده است و تا آزادی قدس این مسیر را ادامه می‌دهیم.

نمایندگان در پایان نطق قالیباف با تجمع در صحن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و سپاه انقلابی تشکر تشکر سر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
تاثیری بحال شما نداره ک ملت ک بدبخت میشن
آخرین اخبار