نیروهای حزب‌الله با تلاش جدید اسرائیل برای نفوذ زمینی به جنوب لبنان مقابله و نظامیان صهیونیست را مجبور به عقب نشینی کردند.

 جنبش حزب‌الله دقایقی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد، سحرگاه امروز چهارشنبه، نیرو‌های حزب الله با جمعی از نیرو‌های زمینی اسرائیلی که از محور خلة المحافر، قصد نفوذ به شهرک مرزی العدیسه را داشتند، درگیر شدند و تلفاتی به آنان وارد کردند و آنان را مجبور به عقب نشینی کردند.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک‌های «کریات شمونه» و «بیت هیلل» در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی مقاومت لبنان به صدا در آمده است.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: تجمع نیرو‌های دشمن اسرائیلی در پادگان شومرا با یک موشک انداز هدف قرار دادیم و مورد اصابت مستقیم قرار گرفت. در شهرک شتولا دو موشک بورکان شلیک کردیم و تلفات قطعی به دست آمد. نیرو‌های بزرگ پیاده در شهرک مسکوام را با سلاح‌های موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادیم و مورد اصابت مستقیم قرار گرفت.

رسانه‌های اسرائیلی خبر از شمار بالای مجروحین می‌دهند. بر اثر حادثه امنیتی در مرز با لبنان ۲۰ نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند و روند نجات آنها به دلیل گلوله باران سنگین توپخانه حزب الله بسیار دشوار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
صبح عالی متعالی برادران لبنانی
آخرین اخبار