نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی-امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده و چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.

در تصویری که نیویورک‌تایمز منتشر کرده، چندین نقطه از اسرائیل از جمله پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی و منطقه‌ای در نزدیکی مقر مرکزی موساد در تل‌آویو مورد اصابت موشک‌های سپاه قرار گرفته‌اند.

متن کامل اطلاعیه سپاه پاسداران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم. إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ. امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهیدپرور ایران لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقبا به استحضار خواهد رسید.

لحظه اعلام رمز عملیات وعده صادق ۲

سپاه در این بیانیه تاکید کرده که این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته و اخطار داده که چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

نخستین تصاویر از شلیک موشک‌های سپاه پاسداران

اعتراف ارتش اسرائیل به شکست در رهگیری موشک‌های ایران

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه‌های پدافندی این رژیم تنها تعداد اندکی از موشک‌های ایران را رهگیری کرده و حمله موشکی ایران از نظر تعداد موشک‌ها و گستره شلیک، بسیار گسترده بود.

عملیات موشکی موفق «وعده صادق ۲» سپاه

سردار احمد وحیدی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران در گفت‌وگوی تلویزیونی شبکه خبر اظهار کرد: برای همه مردم ما یکبار دیگر آشکار شد که برای دفاع از سرزمین ما و حاکمیت خودمان و در دفاع از مظلومان یک لحظه هم کوتاه نمی‌آییم و این کار با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وحیدی در ادامه گفت: البته هم رژیم صهیونیستی و هم حامیان آنها باید بدانند که نباید دست از پا خطا کنند و خودشان را در یک گردابی بیاندازند که رژیم صهیونیستی در آن افتاده است و باید مراقبت کنند که جمهوری اسلامی خیلی مقتدرانه از هرگونه اقدام سوئی که آنها بخواهند داشته باشند، دفاع می‌کند.

وی بیان کرد: مردم همیشه باید به فرماندهی میدان اطمینان داشته باشند و بدانند که همیشه در بهترین موقع پاسخ‌ها داده خواهد شد و این عملیات وعده صادق دیگری بود که توسط سربازان اسلام محقق شد.

حملات موشکی سپاه به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل درخصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی

نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: پاسخ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. کشور‌های منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.

تصویر پرتاب موشک‌ها در آسمان اتوبان حکیم در غرب تهران

فرار نتانیاهو به پناهگاه در پی حمله موشکی ایران

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند نتانیاهو در پی حمله موشکی ایران به پناهگاه فرار کرده است و از آنجا تحولات را پیگیری می‌کند.

شلیک بیش از ۴۰۰ موشک از ایران به اسرائیل ظرف نیم ساعت

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که تنها طی نیم ساعت بیش از ۴۰۰ موشک از ایران به سوی اسرائیل شلیک شد و صدای انفجار در سرتاسر اسرائیل شنیده می‌شود.

تصاویری از اصابت موشک‌های شلیک‌شده به تل‌آویو

ایران جنگ‌طلب نیست، اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد

رئیس جمهور پزشکیان در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:  بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست، اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید!

ویدیویی نزدیک از لحظه برخورد موشک‌ها

‏نَصرٌ مِنَ الله و فَتحٌ قرِيب ...

توییت دقایقی پیش حساب دفتر رهبر انقلاب اسلامی همزمان با حملات موشکی سنگین جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونی.

حمله موشکی سپاه

استفاده سپاه برای اولین بار از موشک‌های هایپرسونیک فتاح

خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد که سپاه برای اولین بار با موشک‌های هایپرسونیک فتاح رادار سپر دفاع موشکی هدایت‌کننده موشک‌های آرو ۲ و ۳ را منهدم کرد.

حمله موشکی سپاه پاسداران

حماس حمله موشکی ایران را تبریک گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات شلیک موشک توسط ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی که در پاسخ به حملۀ صهیونیست‌ها علیه دو ملت فلسطین و لبنانی بوده را تبریک گفت. 

شادی مردم غزه از انتقام موشکی ایران

در فضای مجازی نیز تصاویر زیادی از شادی ساکنان شهرهای مختلف ایران و مردم یمن، غزه، عراق و اردن منتشر شده است. همچنین، ویدئویی از پخش شیرینی در یک برنامه زنده تلویزیونی در ترکیه در بین کاربران مجازی دست به دست می‌شود که در ادامه مشاهده می‌کنید.

توزیع شیرینی در تلویزیون ترکیه

تسلیم نظامیان صهیونیست در برابر رگبار موشک‌های ایرانی

سپاه پاسداران: ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پس از اطلاعیه اول، در اطلاعیه دوم خود اعلام کرد که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت و ملت شریف ایران اسلامی 

پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق وعده‌هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند، با کمک سایر نیرو‌های مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند. در این عملیات برخی از پایگاه‌های هوایی و راداری، مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب‌الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب‌الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفتند. علیرغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه دوم خود مجددا تاکید کرده که این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع و بر اساس قوانین بین‌المللی انجام گرفته و هرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر و پشیمان‌کننده پاسخ داده خواهد شد.

تکذیب اطلاعیه «شرایط جنگی» منتسب به نهادهای امنیتی

بنابر اعلام منابع آگاه، اطلاعیه‌های منتشره در فضای مجازی منتسب به نهادهای امنیتی که در آن به نحوی شرایط کشور را جنگی نشان داده است، جعلی و در راستای عملیات روانی معاندین است.

خبرنگار اینترنشنال: خیابان‌های تل‌آویو از ترس موشک‌های ایران خالی شده است

عملیات موشکی امشب در راستای اقتدار و عزت ایران بود

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در واکنش به پاسخ موشکی ایران اعلام کرد: حفظ عزت و اقتدار ایران همواره از اولویت‌های دولت چهاردهم است و عملیات موشکی امشب نیز در راستای اقتدار و عزت ایران بوده و با تایید شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.

سخنگوی دولت گفت: اکنون با اتکا به وفاق، انسجام و یکپارچگی ملی را باید حفظ کرد تا در مقابل هر تهدید خارجی بایستیم.

واکنش قالیباف به حمله موشکی به اسرائیل

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز  با انتشار تصویری از شهید حسن طهرانی مقدم پایه‌گذار برنامه موشکی سپاه نوشت: وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا.

حمله موشکی سپاه

ضربات جبهه مقاومت بحول و قوه الهی کوبنده‌تر خواهد شد

همزمان با حمله موشکی سنگین جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونی، رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان عبری در صفحه توئیتر (ایکس) منتشر کرد: «ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی، بحول و قوه‌ی الهی کوبنده‌تر خواهد شد.»

حمله موشکی سپاه

آمریکا هیچ اطلاعی پیش از پاسخ ما دریافت نکرده است

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا آمریکا را پیش از پاسخ مطلع کرده بودید، اعلام کرد: آمریکا هیچ اطلاعی پیش از پاسخ ما دریافت نکرده است؛ اما پس از آن، هشدار جدی داده شده است.

 اسرائیل خدشه‌ای به امنیت ایران وارد کند، پاسخ ما ویران‌کننده است

عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگویی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما امشب به وعده‌ای که به ملت ایران دادند، عمل کردند.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: این موج اول حمله سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ما است و بدون شک اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام دهد که خدشه‌ای به کشور و امنیت ما وارد شود، قطعاً اقدامات بعدی ایران بسیار ویران‌کننده‌تر و عذاب‌آورتر خواهد بود.

واکنش نمایندگان مجلس به حمله موشکی: هیمنه پوشالی صهیونیسم فروریخت

به دنبال حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس: «فرزندان حیدر کرار "خیبر خیبر یا صهیون" سر می‌دهند و به خونخواهی مهمان و سید الشهدای مقاومت، طوفان به پا می‌کنند. یا حیدر (ع)»

روح الله نجابت نماینده شیراز: «انا من المجرمین منتقمون... درود خدا به فرزندان ⁧خمینی⁩ ... به یاد شهید سید حسن نصرالله... ‏به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی... به یاد شهید اسماعیل هنیه...‏ به یاد شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم»

مالک شریعتی نماینده تهران: «الله اکبر، ‏الله اکبر، ‏الله اکبر، ‏نصر من الله و فتح قریب»

محمدرضا احمدی نماینده رشت: «اذا جاء نصر الله والفتح؛ ‏بارش آتشین موشک‌های ایرانی بر قلب شیاطین صهیون؛ ‏این گوشه کوچکی از قدرت موشکی ایران و نیز گوشه کوچکی از ضعف و سستی اشغالگران است ان‌شالله این باران مبارک هر شب در اسرائیل تداوم خواهد داشت.»

الهام آزاد نماینده نایین: «امشب دندان‌های سگ هار صهیونیست در هم شکسته شد و اشغالگران در کنار گنبد آهنین نظاره‌گر نتیجه شرارت خود بودند. این زبانی است که دشمن به خوبی میفهمد. موشک‌ها با اسرائیل مذاکره خواهند کرد.»

مصطفی نخعی نماینده نهبندان: «این فقط فروریختن آتش موشک‌های ایرانی نیست. ‏فروریختن هیمنه پوشالی صهیونیسم است. توهم قدرتی که با بمباران مردم بی دفاع به آنها دست داده بود با بارانی از موشک شسته شد. ‏بیش باد و روز افزون ...»

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد: «با سگ هار زنجیر پاره کرده نمیتوان با ملایمت صحبت کرد. داغی آتش و شعله موشک زبانی است که اسرائیل آن را کاملا میفهمد. ما منتظر حماقت وحوش صهیونیسم هستیم تا حیفا و تل آویو را با خاک یکسان کنیم.»

فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودر آهنگ: «فرق بین پیروان اهل بیت (ع) با صهیونیست‌ها در انتخاب هدف است:. صهیونیست‌ها منازل مسکونی مردم در ضاحیه و جنوب لبنان و غزه را با بمب‌های سنگرشکن تخریب می‌کنند و موشک‌های دوربرد ایران سنگر‌ها و پایگاه‌های صهیونیست‌ها را. ‏⁧ایران⁩ توانمند است‏⁧. حزب⁩ الله زنده است.»

بیانیه وزارت خارجه در مورد عملیات دفاعی نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ‏نیرو‌های مسلح در راستای اجرای حق ذاتی دفاع مشروع، مصرح در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، و در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، از جمله تعرض به حاکمیت و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران که مهمان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران بود و نیز به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان مستشار عالی نظامی کشورمان در بیروت، در شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ مجموعه حملات موشکی بر ضد اهداف و تاسیسات نظامی و امنیتی این رژیم انجام دادند. 

‏توسل جمهوری اسلامی ایران به حق دفاع مشروع، بعد از خویشتنداری، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه لبنان و سوریه همچنان ادامه دارد.

‏بر خلاف رژیم صهیونیستی که غیرنظامیان بی‌گناه و تاسیسات زیربنایی غیرنظامی را همواره هدفی مشروع برای تجاوز و کشتار در نظر گرفته است، جمهوری اسلامی ایران با ابتنای بر اصول اخلاقی و تعالیم عالیه اسلامی و با رعایت کامل اصل تمایز وفق حقوق بشردوستانه بین‌المللی، تنها اهداف و تاسیسات نظامی و امنیتی رژیم را هدف حمله موشکی دفاعی خود قرار داده است.

ایران حق ذاتی دفاع از خود در برابر حملات مکرر اسرائیل را دارد

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور نیز به زبان انگلیسی در شبکه ایکس نوشت: «ریاکاری غرب نه تنها ظالمانه، بلکه بسیار خطرناک است. کشور‌های غربی به نسل‌کشی اسرائیل در غزه کمک کرده‌اند و تجاوزات اسرائیل علیه ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و دیگر کشور‌های منطقه را پذیرفته‌اند. ایران حق ذاتی دفاع از خود در برابر حملات مکرر مسلحانه اسرائیل به خاک ایران و شهروندان آن را دارد. اسرائیل و متحدانش مسئول تمام عواقب تحریکات و آتش‌افروزی مداوم این رژیم هستند.»

ستادکل نیرو‌های مسلح: چنانچه رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود باشد

ستاد کل نیروهای مسلح نیز در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن با ترور رهبران و فرماندهان حزب‌الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان‌برکف جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مستشار دلاور ایرانی سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، همزمان با قتل‌عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری نمود.

رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچگاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود لکن در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرّضی با صلابت و قدرت مثال‌زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.

ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ملّت ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت مقتدر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در انتقام و مجازات رژیم کودک‌کش و جلّاد صهیونیستی این عملیات را حق مشروع خود دانسته و هشدار می‌دهد چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد و در صورت دخالت مستقیم کشور‌های حامی رژیم در تجاوز و تعرض به ایران اسلامی، همزمان مراکز و منافع آنها نیز در سطح منطقه با هجوم مقتدرانه و پشیمان‌کننده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

پاسخ وزیر دفاع به این سوال که آیا حمله موشکی ایران پایان یافته است؟

عراقچی: رژیم اسرائیل دست به اقدامی بزند قوی‌تر پاسخ می‌دهیم

وزیر امور خارجه کشورمان در پی عملیات تنبیهی موشکی ایران اعلام کرد: اقدام ما به پایان رسیده مگر آنکه رژیم اسرائیل بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

عراقچی همچنین در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه و تعداد دیگری از کشورها صریح کرد: ما به هر طرف ثالثی هشدار می‌دهیم که در این درگیری دخالت نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۳
در انتظار بررسی: ۱۴۹
Germany
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دلم خنک شد چند شب بود از ناراحتی خوابم نمیبرد امشب ازشادی خوابم نمی برد
دست مریزاد به نیروهای نطامی کشورم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
زنده باد زنده باد زنده باد
زنده باد رهبری
Iran (Islamic Republic of)
امیر کبیر
۰۱:۲۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دل هرچی ازاده خواه رو شاد کردید رسول الله دلتونو شاد کنه
خدا دید
مردانگیتون ثبت شد
درود خدا بر شما که مظلوم رو تنها نذاشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
نصفشونم بخوره خوبه
Iran (Islamic Republic of)
Shadi
۰۰:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
درود
خدایاشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
چه منظره و چه چشم انداز زیبائی داشت کوبیدن پتک بر سر این قوم ظالم ،شکرت خدایا ، خدا قوت ،
بدور از هر اعتقادی زیبنده ایران و ایرانی ی ی ی و لعنت خدا بر دشمنان ایران....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
ماشالا ایران اینه،لعنت به اردن بی غیرت
United States of America
علیرضا قربانزاده
۰۰:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دقیق یادم نیست کجا دیدم ولی همین دیروز بود که آمریکایی‌ها اعلام کردن که جمهوری اسلامی داره ترتیب حمله مستقیم به اسرائیل رو میده پس خواهشا نگید که آمریکایی‌ها مطلع نبودند
Turkiye
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
صدای موشک های ابران صدای غرش های شیر هست کفتارها را تا کیلومترها و تا ساعتها فراری میده و ساکت میکنه.الان شنیدن صحبت های کوبنده سید حسن و حاج قاسم میچسبید جاشون خالیه انشالله خیابان های مناطق اشغالی فلسطین به نامشون و مجسمه هایی از آنها زیبا شود سپاهی بودن چه کیفی میده الان مگه نه؟,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
امروز جای شهید رئیسی و امیر عبدالهیان خالی هست .
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۰:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دورو بر شما واقعا خسته نباشید
ولی خواهشا بعد از این باید دشمن و دست کم نگیریم و سرگرم این خوشحالی نباشیم اسراییل هر کاری ازش برمیاد از جمله خوراکش ترورهای ناجوانمردانه و موذیانه است باید از همه مسولین کشوری و لشکری بیشتر محافظت بشه به امید خدای متعال .
و اینکه به نظرم با این دشمن کثیفی که داریم ما باید هر چه سریعتر بریم به سمت اینکه هر زمان خواستیم بتونیم بمب اتم بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
قطعا باید هسته ای بشیم تو دنیای بی در و پیکر . درود بر سربازان جان برکف سپاه مهدی. درود بر روح شهید تهرانی مقدم و احمد کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
درود ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
چه خبر جالبی بود. آقا تا می خوره بزنید این حرامزاده ها رو تا با خاک یکسان بشن. این سگ هار است و وحشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
Yjc لطفاً پخش کن
امیدوارم در حمله بعدی سگ صهیونیست ها رو هم بزنید (یعنی اردن) تمام پایگاه های اردن رو با خاک یکسان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
کاش این کار را وقتی هنیه رو شهید کردن انجام میدادید شاید الان سید حسن الان زنده بود درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
ما برای کشتن زن و بچه نزدیم، زدیم تا ادوات و پایگاههاشون ازبین بره، که نقشه ورود زمینی به لبنان کنسل بشه، که جبهه مقاومت بعد بلاهای اخیر تقویت بشه! که روحیه بگیرن که حمایت بشن...
که دقیقا به هدف رسیدیم...خداقوت سردار دلها حاجی زاده، سنه قوربان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
خون صهیون بر زمین حلال است.
زن و کودک و بزرگ و کوچک و.....
Iran (Islamic Republic of)
زمان ب
۰۰:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
از این پاسخ خوشحالم و امیدوارم نیروهای کشور همیشه در سلامت کامل باشن
ولی بعضیا خودشون و به این پاسخ نچسبونن
شما تا ابد زالو میمونین در قبال مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دار و دسته آقای..... رو میگی؟ اون حالا اشتباهی گفت که آمریکا برادر و دوست منه خودش هم پشیمون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ببینید کی داره از فریب کاری ظالمانه و خطرناک غرب میگه!! ظریف ویلچرنشین صاحب برجام های یک و دو و سه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ازسپاه وارتش وسایر نیروهای مسلح تشکر میکنیم خسته نباشید کیف کردیم از این اقدام باورکنید نتانیهو ودار دسته اش سوراخ موش برایشان شده بود غارعلیصدربود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الله الله نصرمن الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
حضرت ابلفضل نگهدار شما
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
درود بر سپاه پاسداران واقعا خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خب خسارات بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اشتباهی مثبت دادم.خود رژیم اصابتهارو تایید کرده، خبرها داره میاد، باز شما بی وطنها شروع کردید!!
بابا کسی که خورده خوب میدونه چی خورده از کجا خورده!!
شماها هر حرفی دلتون خواست بزنید...این بار سپاه قشنگ زد، دستشون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
خود صهیونیست ها گفتن...
بشین پای اخبار.....
البته همه شو نگفتن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
لعنت بر منافق وطن فروش اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
بی وطن چیه بلاخره هر کی موشک میزنه باید خساراتم اعلام کنه. زنده باد ایران ن آدمهای مث تو ک یچیزی یاد گرفتین خائن وطن فروش حرف مزخرف ما ملت الان از. زمان جنگم بدتریم ایرتن نباید بگه بخاطر حسن واسماعیل و بقیه زدیم کشورای دیگه ب ما. ربطی ندارن باید بگه اسرائیل زر مفت در مورد ایران. زیاد میزنه ما هم حمله کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
باشگاه خبرنگاران خواهشا فیلم هایی که خود اسرائیلی ها در فضای مجازی اینستاگرام گذاشته اند رو پخش کنید تا جلوی حرف های یه عده وطن فروش گرفته شود اینکار بزرگترین ضربه را به دشمن می‌زند و نگویند به بیابان زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
به بیابان نزدیم به شهر هم نزدیم.
به مناطق استراتژیک زدیم...
3 منطقه نیروی هوایی...
انهدام چندین فروند اف35 و... بنا به اخبار داخلی صهیونیست ها...
و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جای،سیدحسن،نصرلله،خالی،روحش،شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
سید عزیز و بزرگوارمان از همه چیز خبر داره....
شهدای عزیزمان به همه چیز آگاه و واقف اند.
بر منکرش لعنت.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۳۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مرگ براسراییل
انشاالله که با خاک یکسان بشه اسراییل خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
سنصلی فی القدس انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
تا ببینیم چند هزار کشته و زخمی شدند یا باد هوا شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
پایگاه های نظامی شون هدف قرار داده شده نه منازل مسکونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
هرچند ما در رژیم فاسد صهیونیستی غیرنظامی نداریم همه شون در خدمت نتانیابو هستن و بدون اجازه اش آب هم نمی‌خورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
ما هم بدون اجازه مسئوولین اب. نمیخوریم یادت باشه لعنت ب هر چی آدم ظالم خدا نتاتیاهو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
سلام
بسیار خوشحالم نمیدونم چطور وصفش کنم
لحظه برخورد موشک ها به تل آویو بسیار صحنه های زیبا و خوبی بود
ان شاء الله بازهم از این خبر های خوب و خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مشخص شد آبکش پوشالی صهیونیست ها دیگه مقابل موشک های هایپرسونیک کاربردی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل از اولش هم هیچی نبوده و نیست.
آمریکای کوچک در خاورمیانه (غرب آسیا) ست.
حماس داره با آمریکا میجنگه...
این یعنی قدرت اسلام و آزادیخواهان جهان.....
صهیون که عددی نیست.
در نبرد زمینی با کمربند ادب شون میکنیم.
نیاز به اسلحه نیست.
اگه که کمربند هم نداشتید ، پخ کنید...!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
تلاویو تلاپیت سثشد پیت حلبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ید الله فوق ایدیهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
فقط دو نفر زخمی شدن ،اما اونا وقتی حمله کردن بالای ۵۰۰ نفرو شهید کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اره تومنافق که طرف اسرائیلی اینا بدون اونا کسی غیرازیهودراقبول ندارن وعقیده دارن‌بقیه مردم‌دنیا نوکرشون هستن یاباید کشته بشن حالابازم دفاع کن ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
بیشتر رسانه دست همین صهیونیست ها و آمریکایی هاست آمار واقعی کشته هاشون رو که اعلام نمی‌کنند که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مناطقی که ایران زد نظامی بود. صبر کن اگه خورد این موشکها تو شهرهای مسکونی خبراشو با گوشای تیز گوش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اشتباه لایک کردم منافق ترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اشتباها مثبت زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
اونا مثل مشکی بینایی داشتن
Iran (Islamic Republic of)
زمان ب
۰۰:۰۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
عزیز من چرا الکی میگی
فقط یدونه پشه تو اسقاطیل بخاطر این حملات یخورده ناخوش احوال شد، چرا بیخود میگی دو نفر زخمی شدن.
صبر کن صبر کن اون پشه هه هم تکذیب کرد
خیلی باحالی یاد دوران بچگی افتادم
یه نفر و شیر میکردیم بعد به شوخی بهش ضربه میزدیم با اینکه دردش می اومد و کل صورتش قرمز میشد ولی میگفت اصلا هیچی نشدم
باشه اصلا موشک ها تو خاک اسسقاطیل نرفتن
ضمنا همه مثل اسقاطیل نجس نیستن که قصدشون کشتار آدم ها باشه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۰:۴۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
از دوستان بپرس ببین چندتا اف35زده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
منافق شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز کارگزار
۲۳:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
روح حسن تهرانی مقدم شاد پدر موشکی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
احسنت احسنت 400 تا کمه بیشتر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
حیف که دیر بود.
نوشدارو بعد از مرگ سهراب.
بعد از شهادت سید حسن نصراله.
خدا باعث و بانی را لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
کوردا
آش پالو خریداریم
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
اصفهان
۲۳:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
آش پالون خریداریم(اصفهانی‌ها می‌دونن چیه)
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۳:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونسیتی نابود شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اتفاقی نیفتاده که همه موشک ها تو بیابون ها خورده زمین((اونا منفی می‌دادید به پیامها این رو نوشتم که یه بار مثبت بدید))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اگر فقط یه دونه اش به بیابون می‌خورد که الان نتانیاهو این همه ترس و وحشت نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دقیقا تو فیلمها مشخص همش تو. بیابون خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اول از خداوند قادر متعال و سپس از رزمندگان و متخصصان سپاه پاسدارانِ و نیروی هوا و فضای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه قدردانی می کنیم.خداوند از شما عزیزان مقتدر راضی باشد و هنیشه سربلند و در پناه خق باشید ان شاءال..‌دعای خیر ما و شهدای گرانقدر به خصوص شهدای جبهه مقاومت و مظلومین دنیا بدرقه راهتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ان نصرالله قریب و بشر الصابرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خدایا شکرت .خدا سپاه و ارتش رو واسه ملت نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جای،سیدحسن،نص۹رالله،خالی،روحش،شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
چی شد پس میگفتن موشک های ایران فتوشاپه حرص بخورید و به پیامها منفی بدید
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۲۲:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
زنده و پاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
شبیه فیلم جنگ ستارگان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
این شد یه چیزی??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مرحبا خیلی خوشحالم ازاین کارسپاه روح سردارسلیمانی شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
این بیانیه یعنی عملیات وعده صادق۲ هم کوبنده نبوده و اخطار دادند در صورت واکنش اسرائیل با حمله کوبنده مواجه خواهد شد.
Germany
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
محرم میرزایی
۲۲:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
باید با آیت رژیم شرور کودک کش اینگونه گوشمالی داده میشد
Germany
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خدا قوت... ان‌شاءالله خدا ریشه اسرائیل رو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۴۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خدا قوت ایران سر بلند جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
دمتان گرم پاسداران انقلاب.قلبمان را شاد کردید خداوند قلب شما را شاد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
افتخار می‌کنیم به سربازان صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الله اکبر ، ایران سربلند بمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
درود بر شرفت سپاه،زنده باد ایران اسلامی،زنده باد مقاومت...الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
مردانی
۲۲:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ماشالله
دلمون رو شاد کردید
واقعا که حقشون بیش از این موشک‌ها بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
شما را به جان حضرت زهرا (س) آنقدر بزنید تا آتش دل ما کمی سرد شود.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ح
۲۲:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
نصر من الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مقر نتانیاهوی جنایتکار با خاک یکسان شود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
چشم امر دیگه ای هس
Canada
کورش بزرگ
۲۲:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
زنده باد بچه‌های ایران زمین. من خاک پاهای شما هستم بزنید. به همین بسنده نکنید ادامه بدید تا این موجودات کثیف. از روی کره زمین محو شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مقر نتانیاهوی حرامزاده را بمباران کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مقر نتانیاهوی حرامزاده را با خاک یکسان کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
تل آویو را با خاک یکسان کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ترسو ها شروع کنید به منفی دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
??❤? دستتون درد نکنه به قول حضرت آقا امام سید علی خامنه‌ای دوران بزن در رو تمام شد ارادتمند کربلائی اکبر صدیقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
درود خدا بر دستان دلاور مردان ارتش و سپاه گل کاشتی ایکاش چند مرحله ادامه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الله اکبر الله اکبر مرحبا به سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مرگ بر نتانیاهوی جنایتکار!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ دلم خنک شد. مرسی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خدا عمرت دهد سید علی . شجاع، نترس ، قاطع
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
پیروز و موفق باشید. سپاه عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
دلاور مردان وطن خسته نباشید. به امید نابودی اسرائيل غاصب
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۲:۱۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
دست مریزاد بزنید ای لعنتیها ازروی زمین مهو شوند هرچه قدر بزنید ما سیر نمی‌شویم خانه نتانیاهو دفعه بعد هدف اصلی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ای لشگر صاحب زمان آماده باش
ایشالله امام زمان تو همین روزها بیاد
زنده باد وطنم ایران❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مهم اینه که چقدر خسارت وارد کردیم اون هم با مدرک پوزه شون رو به خاک بمالید بچه ها خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ماشاالله به شما کیف کردم حس غرور بهم دست پیدا کرد دست هایم میلرزید از اول باید با این جماعت محکم برخورد میشد آنها جرات تهدید ایران رو نمیکردن دم همتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خدا با ماست
یا الله فقط سپاه و حزب الله و ارتش الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
من تو اسنپ کار میکنم کرایه ها خیلی کمه،به راننده خیلی ظلم میشه،این ظلم های بغل گوشتون ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
انسان به اندازه تلاش اش آسایش داره...
به داشته هات قانع باش.
جو سازی هم نکن!
اگه این ماشین هم نداشتی چکار میکردی خدا رو شکر کن.
خیلی ها این ماشین هم ندارن اما شکر گذار اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
یوهوووووووو ای جانم فیلمشو دیدم انگاری گنج پیدا کردم برای سید حسن خیلی دلم پر بود به ارامش رسیدم دم سپاهی ومقامات گرم زنده وپاینده باشید حلال باشه حلال!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
یه شب بیاد ماندنی روح شهدای مقاومت شاد از حاج قاسم تا شهید هنیه و سید حسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اشتباه کردید باید هزارتا موشک میزدید تا کار یه سره بشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
انشاالله اون هم به وقتش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خدایا شکر. سرافرازمون کردید. اگر این سگ کثیف جون می‌گرفت سراغ ایران می‌آمد، باید در نطفه خفه بشن.
Iran (Islamic Republic of)
سعیدپناهی
۲۲:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
فدای همتون رزمنده های عزیز،عشقید بقرآن فدای اون انگشتای روی ماشه شلیک این موشکها ثابت کردید مردهستید ای اهل عالم ما واسه هرشهادت و نبردی آماده ایم لبیک یاصاحب زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
درود بر شرفتان دلم خنک شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
همین انتقامتان این بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ممنون از قدرت نظامی فقط خواهشاً جلوی گرونی را بگیرید بعد هزینه این موشک ها جیب مردم خالی نشه وتاوانش مردم ایران ندن
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
Hfg
۲۲:۰۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خداوکیلی تمام استرس و بدهکاری و مریضیم و وووو همچین از یادم رفت????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبرالله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبرالله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الحمد و لله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
انشالله مرحله دوم ترور فرماندهان موساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
الله اکبر
زنده باد ایران اسلامی????
پاینده باد رهبرعزیز

الهم عجل لولیک الفرج
۱۲
آخرین اخبار