رئیس جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: باید نسبت به بیان صفات و ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله اصحاب قلم و اندیشه به صحنه آمده تا مکتب این شهید والامقام الگوی نسل‌های آینده شود.

حجت الاسلام علی عباسی ظهر سه شنبه در اجتماع بزرگ جامعه سلامت استان قم که در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله برگزار شد، عنوان کرد: شهادت شهید نصرالله داغ سنگین بر دل‌های ما نشاند و از دست دادن یک پرچمدار و قهرمان که سالیان سال در خدمت جهاد و مقاومت بود اگر چه سخت است، اما باور داریم که برای این مردان بزرگ مرگی به جز شهادت شایسته نیست.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: باید نسبت به بیان صفات و ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله اصحاب قلم و اندیشه به صحنه آمده تا مکتب و شخصیت و آرمان‌های این شهید والامقام به عنوان الگویی برای نسل‌ها باشد.

 رئیس جامعه المصطفی العالمیه  با اشاره به ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله گفت: ایشان یک رهبر شجاع، عالم، خستگی ناپذیر، هوشمند و دشمن شناس بود که طی سال‌ها نقشه‌های دشمنان را بر هم زد و او بود که لبنان عزیز را از لوس وجود صهیونیست‌ها پاک کرد.

حجت الاسلام عباسی به فتنه انگیزی‌های صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها و همراهان آنها تلاش کردند تا با مطرح کردن طرح‌هایی از جمله سازش و عادی سازی روابط کشور‌های اسلامی با صهیونیست‌ها بر منطقه غلبه کرده، اما جبهه مقاومت و رهبری سید حسن نصرالله اجازه نداد و آنها در این عرصه نیز شکست خوردند.

او ادامه داد: شهید نصرالله به عنوان رهبری دلسوز، خدمات اجتماعی بسیاری را نیز در لبنان ارائه کرد که راه اندازی مدارس علمیه، دانشگاه‌ها، کلاس‌های درس، خدمات عمومی و اجتماعی و… از جمله آنهاست و همواره در کنار مردم بود و فرزند خود را نیز در این مسیر فدای اسلام کرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به ترور شهید سید حسن نصرالله تصریح کرد: دشمنان مطمئن باشند که برای این جنایت بزرگی که انجام دادند، بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد و پاسخی قاطع دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: امروز عالم در یک پیچ تاریخی و یک گذر تمدنی است، در یک سو جبهه شیطانی و باطل است که دست به نسل کشی می‌زند و از سوی دیگر جبهه مؤمنان و عدالت خواهان است که به عرصه آمده و از مردم مظلوم دفاع می‌کنند.

 رئیس جامعه المصطفی العالمیه  با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است، بیان کرد: این غده سرطانی باید از بین برود و خون انسان‌های پاک و بیگناهی که در این مسیر ریخته شد، موجب استحکام مسیر مقاومت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار