رئیس کمیته سیاست اطلاعات شورای روسیه معتقد است که پیروزی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا به باراک اوباما اجازه می‌دهد تا به کاخ سفید بازگردد.

الکسی پوشکوف، رئیس کمیته سیاست اطلاعات شورای فدرال روسیه معتقد است که پیروزی کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا به باراک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور اجازه می‌دهد تا به کاخ سفید بازگردد.

براساس گزارش آرتی، پوشکوف در توضیح اظهارات مالک اوباما، برادر ناتنی باراک اوباما مبنی بر اینکه باراک همچنان بر آمریکا حکومت می‌کند، در تلگرام نوشت: این بدان معناست که پیروزی کامالا هریس بی کفایت که او (باراک اوباما) در حال حاضر ریاست ستاد انتخاباتی هریس را بر عهده دارد، راهی برای ورود مجدد اوباما به کاخ سفید به عنوان یک کاردینال خاکستری  است.

دیروز دوشنبه، روزنامه نیویورک پست به نقل از مالک اوباما، برادر ناتنی رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت که باراک اوباما همچنان بر آمریکا حکومت می‌کند و او قطعا با انصراف بایدن ارتباط داشته است. او (باراک اوباما) هنوز حزب دموکرات و آمریکا را پشت در‌های بسته اداره می‌کند. در صورت پیروزی دموکرات ها هر اتفاقی که بیفتد او بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

برادر ناتنی اوباما در سال ۲۰۱۶ نیز حمایت خود را از دونالد ترامپ در برابر هیلاری کلینتون اعلام کرده بود. او که حامی حزب دموکرات بود علت رویگردانی خود و حمایت از نامزد حزب جمهوری خواه را مواضع ناامیدکننده دموکرات‌ها عنوان کرده بود.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار