امروز ناپایداری‌های جوی و دریایی درنقاطی از استان تداوم خواهد داشت.

 براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ،در مناطق دریایی استان تداوم افزایش باد جنوب شرقی البته با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته سبب متلاطم ماندن دریا خواهد شد.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی جهت تردد ایمن احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند. از ساعات ظهر از میزان شدت باد جنوب شرقی کاسته خواهد شد.

در ساعات بعدازظهر وزش باد جنوب غربی در تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

 در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات و برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی تنگه هرمز رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود،

توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و شب از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه بشاگرد خودداری شود. در مناطقی که شرایط بارشی مهیا نباشد، احتمال افزایش تند باد لحظه‌ای و گردوغبار موقتی دور از انتظار نیست.

امروز علاوه بر ارتفاعات در برخی مناطق نوار ساحلی تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس، احتمال وقوع ناپایداری موقتی به صورت رخداد رگبار پراکنده و رعد وبرق و افزایش سرعت باد دور از انتظار نخواهد بود.

 از فردا چهارشنبه ۱۱ مهر ماه از سرعت وزش باد جنوب شرقی در مناطق دریایی استان کاسته خواهد شد؛ و در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش باد جنوب غربی در تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس وضعیت دریا در این مناطق متلاطم پیش بینی می‌شود.

 از لحاظ دمایی از روز چهارشنبه در غالب نقاط استان افزایش دما در طول روز پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.