رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در شهرستان رشت و اعتراف آنان به ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "علیرضا حدادی" پیشگیری از وقوع انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از معابر سطح شهرستان رشت طی هفته‌های گذشته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری به عمل آورده به سرنخ‌های در این خصوص دست یافتند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در ادامه به شناسایی هویت سارقان این پرونده‌ها با استفاده از شگرد‌های فنی و پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: این افراد با هماهنگی قضائی دستگیر شدند و در این رابطه یک دستگاه خودروی ریو توقیف گردید.
این مقام انتظامی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۷ فقره سرقت سیم برق خبر داد و گفت: سارقان  ۳۴ و ۴۰ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 

برچسب ها: سارق ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.