فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ سارق و یک نفر مالخر کابل‌های برق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهر قزوین خبر داد. 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهرستان قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی به علت وقوع خاموشی و آسیب به تجهیزات برقی شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تعدد سرقت‌های انجام شده، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی استان تشکیل و بررسی فنی و تخصصی پلیس آغاز شد.

فرمانده اننظامی استان ادامه داد: ماموران ضمن بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی خود و اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق حرفه‌ای در این زمینه شده که بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی انجام شده در عملیاتی غافلگیرانه با اعزام به مخفیگاه متهمان موفق به دستگیری یک نفر از این سارقان شدند. 

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی ضمن قبول بزه انتسابی به ۳۰ فقره سرقت کابل در شهر قزوین با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرده، اضافه کرد: در یک اقدام پلیسی، دیگر متهم این پرونده به همراه یک نفر مالخر دستگیر و ۱۰۰ متر کابل برق مسروقه و تعدادی تجهیزات و اموال دولتی از انباری سارقان در حاشیه شهر کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار