معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر گلستان از برگزاری دوره منطقه‌ای نوآموزی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به میزبانی استان گلستان خبر داد.

ناصر بای با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی گفت: این دوره با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر با عنوان نوآموزی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به صورت منطقه‌ای به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: دوره نوآموزی از ۸ مهر آغاز و تا ۱۲ مهر ادامه دارد و ۱۸ نفر فراگیر از استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان و گلستان در این دوره شرکت کردند.

وی گفت: دوره تربیت مربی طی ۴۴ ساعت کلاس تئوری و عملی با بهره‌مندی از ظرفیت مدرسین مجرب و منابع مورد تایید معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر در سه بخش اصلی کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و چادر زنی، اطفای حریق و خروج ایمن و همچنین روش تدریس برگزار می‌شود.

بای با بیان این مطلب که در طول برگزاری دوره، ناظر ستادی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت مرکز نیز حضور دارد، افزود: صلاحیت فراگیران جهت شرکت در دوره، پیش از این طی برگزاری آزمون ورودی به صورت کشوری، مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: فراگیران در استان گلستان پس از گذران مباحث دوره تربیت مربی بر اساس سرفصل‌های مصوب و قبولی در آزمون نهایی دوره که شامل دو بخش کتبی از منابع تئوری و عملی به صورت بررسی نحوه تدریس فراگیران از مباحث دوره است، موفق به کسب گواهینامه مربیگری کمک‌های اولیه کد ۳ خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.