وزارت دفاع آمریکا از رایزنی با مقامات صهیونیست برای یافتن راهکاری رو به جلو خبر داد.

رژیم صهیونیستی برای تمامی اقدامات توحش‌گونه خود در خاورمیانه حمایت مستقیم آمریکا را در کنار خود داشته است. این در حالی است که مقامات کاخ سفید به دروغ از صلح در خاورمیانه سخن گفته و در مقابل تسلیحات لازم برای کشتار غیرنظامیان را در اختیار تل‌آویو قرار می‌دهند.  

به گزارش الجزیره، سابرینا سینگ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: آمریکا و (رژیم) اسرائیل همچنان در حال مذاکره برای یافتن بهترین راهکار رو به جلو درباره شرایط موجود در خاورمیانه هستند.  

وی در ادامه افزود: ما همچنان در حال تعامل با مقامات اسرائیلی هستیم و می‌کوشیم اطلاعات بیشتری درباره شرایط به‌دست آوریم. در صورت نیاز آمریکا چند هزار نیروی نظامی جدید را برای تقویت موضع دفاعی خود به خاورمیانه اعزام خواهد کرد.  

سینگ خاطرنشان کرد: چند هزار نیرو و تجهیزات نظامی شامل یک اسکادران از جنگنده‌های اف ۱۵، اف ۱۶، A ۱۰ و اف ۲۲ به همراه پرسنل لازم برای حمایت از آنها اعزام می‌شود.  

آمریکا در نظر دارد اسکادران‌های هوایی خود در خاورمیانه را ۲ برابر کرده تا قدرت هوایی واشنگتن برای مانور‌های نظامی افزایش یابد.  

با این حال، این مقام پنتاگون می‌گوید که هواپیما‌های نظامی آمریکا در منطقه برای کمک به فرآیند تخلیه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت بلکه برای حفاظت از نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه اسکان داده می‌شوند.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار