یک رسانه آمریکایی مدعی شد که واحد‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی برای شناسایی تونل‌های حزب‌الله در مرز سرزمین‌های اشغالی، عملیاتی را آغاز کرده‌اند.

روزنامه آمریکایی «وال‌استریت‌ژورنال» در گزارشی ادعایی به نقل از منابع آگاه، از عملیات واحد‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی، برای شناسایی تونل‌های حزب الله خبر داد.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال واحد‌های ویژه به مرز با لبنان، در حال بررسی توانایی‌های دفاعی و نظامی حزب الله و جمع آوری اطلاعات است تا زمینه را برای حمله گسترده‌تر به خاک این کشور فراهم کند.

وال استریت ژورنال مدعی شد که هدف یورش واحد‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز لبنان، یافتن تونل‌ها و تضعیف توان تهاجمی حزب الله است.

به ادعای این رسانه آمریکایی، احتمالا همین هفته، ارتش اشغالگر به خاک لبنان حمله خواهد کرد. وال استریت ژورنال در عین حال از فشار واشنگتن به تل آویو برای جلوگیری از تجاوز گسترده به خاک لبنان خبر داد.

در همین ارتباط روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در گزارشی به نقل از یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد: تل آویو به واشگتن اطلاع داده که قصد دارد یک حمله زمینی محدود به لبنان را آغاز کند.

«یو آو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز امروز دوشنبه، لبنان را به حمله زمینی تهدید کرده و گفته بود: از تمام توانایی خود حتی حمله زمینی استفاده خواهیم کرد.

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در واکنش به تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به خاک لبنان تاکید کرد: اگر اسرائیل خواسته باشد زمینی وارد لبنان شود، رزمندگان مقاومت برای مقابله زمینی آماده هستند.

وی افزود: با وجود از دست دادن شماری از فرماندهان و حملات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در کل لبنان، هرگز اندازه یک سر سوزن از اهداف و مواضع خود عقب نمی‌نشینیم و به مقابله با رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از نوار غزه ادامه می‌دهیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: از نظر قدرت نظامی و انسانی، ما مستحکم و بزرگ هستیم و آمادگی کامل داریم و ادامه می‌دهیم. اسرائیل نتوانسته است به قدرت نظامی ما ضربه بزند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار