فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا از حزب الله قهرمان و مقاومت اسلامی دفاع خواهد کرد و بر پیمان خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است.

سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم تروریست صهیونیستی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله لبنان را نجات داد، صهیونیست‌ها را از این کشور اخراج کرد و موجب سربلندی آن شد، اظهار داشت: نهضت مقاومت در داخل فلسطین نیز از حزب‌الله الگو گرفت و رژیم جعلی را به ذلت کشاند.

سردار وحیدی ادامه داد: شهید نصرالله افتخار جهان عرب و کانون امیدی برای همه مستضعفان و مبارزان بود؛ بنابراین رژیم صهیونیستی از او کینه شدیدی به دل داشت و برای ترور او یک منطقه وسیع را هدف قرار داد.

وی افزود: این رژیم باطل و کودک‌کُش در خیال شوم خود تصور می‌کند که کار سید حسن نصرالله تمام شده است، اما این شهید مکتبی را به راه انداخت که تا سالیان سال مبارزان دیگری را پرورش خواهد داد.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه اضافه کرد: حزب‌الله قوی‌تر از همیشه در این میدان حاضر خواهد شد و این حضور ان‌شاءالله به فروپاشی رژیم جعلی خواهد انجامید.

سردار وحیدی درباره واکنش ایران به ترور فرماندهان مقاومت از جمله اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله نیز گفت: جبهه مقاومت مولود انقلاب اسلامی است. جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا از حزب‌الله قهرمان و مقاومت اسلامی دفاع خواهد کرد و بر پیمان خود با مردم فلسطین و لبنان استوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار