مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در دیداری صمیمانه با همکاران امور آبفای شهرستان جاجرم پیگیر رفع مشکلات و موضوعات مطرح شده از سوی آبداران و پرسنل این امور شد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ادامه بازدید از امور‌های تابعه این بار مهمان امور آبفای جاجرم بود و پس از شنیدن مسائل و مشکلات تک تک همکاران دستور پیگیری مشکلات و مسائل عنوان شده از سوی پرسنل امور آبفای این شهرستان را صادر کرد.
در ادامه این جلسه عطایی ضمن تقدیر از زحمات تمام همکاران، با اشاره به رسالت مهم شرکت‌های آب و فاضلاب در امر آبرسانی به نقاط مختلف استان گفت: رسالت اصلی شرکت آب و فاضلاب تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم می‌باشد که این امر با تلاش شبانه روزی تمام همکاران شرکت آب و فاضلاب در استان و امور‌های تابعه انجام شده است.
وی با بیان اینکه در بخش آبرسانی به شهرستان جاجرم اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، افزود: در سنوات گذشته آبرسانی از روستای کرنخ به جاجرم انجام شده است که هم اکنون مردم از این آب بهره‌مند هستند.
عطایی در ادامه به آبرسانی روستایی در شهرستان جاجرم اشاره و عنوان کرد: با تلاش بی وقفه سقایان آب در بخش روستایی، در حال حاضر مجتمع بزرگ ناویا، مجتمع چمران و مجتمع برزانلو جهت رفع عطش مناطق روستایی این شهرستان اجرا شده است.
وی تصریح کرد: علیرغم وجود مشکلات در بخش اعتبارات، پروژه آبرسانی به روستا‌های کتلی و حصار عیسی نیز با همدلی و تلاش همکاران به انجام رسید و شادی و نشاط را برای مردم این مناطق به ارمغان آورد.
عطایی در خصوص آبرسانی به شهر جاجرم افزود: حفر یک حلقه چاه جدید در پارک جنگلی و اجرای خط انتقال آن نیز در روز‌های پایانی خود قرار دارد که با بهره برداری از آن ۲۰ تا ۳۰ لیتر به آب شهرجاجرم افزوده خواهد شد.
عطایی از احداث مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی شهر سنخواست خبر داد و گفت: تجهیزحفر یه حلقه چاه نیز در دست اجرا است که با بهره برداری از این پروژه‌ها به وضعیت پایداری در خصوص تامین آب این مناطق خواهیم رسید.
وی به اقدامات دیگر امور آب و فاضلاب شهرستان جاجرم در حوزه آبرسانی و اصلاح و توسعه اشاره و عنوان کرد: حفر یک حلقه چاه جدید در روستای ملاویس، اصلاح و توسعه ۷ هزار متر خط انتقال و ۱۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده که بخش زیادی از این پروژه‌ها در نهضت ملی مسکن صورت پذیرفته است.
عطایی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از پروژه‌های بزرگی است که با تلاش خالصانه همکاران امور شهرستان آبرسانی به آن به اتمام رسیده است و انشعابات آن در حال نصب و راه اندازی است که در همین جا از زحمات تمامی همکاران قدردانی میکنم.
در پایان این جلسه از زحمات آقای جواد غلامی قاری نمونه این امور به جهت خدمت صادقانه تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: آبفا ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.