فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز و آزادسازی ۳۰ هزارمتر مربع از اراضی دولتی در بستر رودخانه (دهنه میرود) در بهنمیر خبر داد.

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی دیوار کشی و انجام ساخت و ساز توسط افرادی سودجو در بخش بهنمیر واقع در دهنه میرود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی و با همکاری کارشناسان اداره منابع آب شهرستان بابلسر، کلیه دیوار کشی‌ها و ساخت و ساز‌های ایجاد شده در این زمین‌های ملی در بستر دهنه میرود تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان این که در این عملیات ۳۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی از چنگ زمین خواران آزاد شد، گفت: این حکم با دستور مقام محترم قضایی با قاطعیت و بدون هرگونه تنش اجرا شد.

سرهنگ افضلی با تاکید بر این که پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت، از مردم خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی، قبل از هرگونه اقدام عمرانی، نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار