مدیر شبکه نسیم سیما از تولید ویژه‌برنامه «روایت نصر» با عوامل تولید برنامه «برمودا» و توقف پخش برنامه‌های طنز و مفرح از این شبکه خبر داد.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از تولید ویژه‌برنامه «روایت نصر» با عوامل تولید برنامه «برمودا» و توقف برنامه‌های طنز و مفرح خبر داد و گفت: متناسب با شرایط عزای عمومی در کشور، تصمیم بر آن شد تا شبکه نسیم پخش برنامه‌هایی، چون «خط رو خط»، «کودک شو»، «مهمانی»، «بگوبخند» و «خوش نمک» را که فضای شاد و مفرحی دارند، متوقف کند و به همین واسطه آنها را از کنداکتور خارج کردیم.

او افزود: سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در ژانر پلیسی روانه آنتن شده است و برنامه‌هایی مانند «از سرگذشت» و «برمودا»‌ی مرتبط، جایگزین این برنامه‌ها هستند.

مدیر شبکه نسیم ضمن بیان اینکه عوامل تولید برنامه «برمودا» ویژه برنامه‌ای را به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تولید خواهند کرد، گفت: امشب ویژه برنامه «روایت نصر» با اجرای کامران نجف‌زاده و به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری با میزبانی از مهمانان ویژه ضبط خواهد شد و روانه آنتن می‌شود.

خوشرو در پایان درباره توقف ضبط برنامه‌هایی همچون «بگوبخند» خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به صورت دائمی ضبط ندارند و به خاطر عزای عمومی وقفه‌ای در تولید برنامه اتفاق افتاده و انشاالله عوامل این برنامه هم در این چند روز ضبط خود را تمام می‌کنند و «بگو بخند» از هفته آینده به آنتن شبکه نسیم سیما بازمی‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار