سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن، گفت جنایات رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی قید و شرط رژیم آمریکا صورت می‌گیرد.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه حملات رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت و نیروگاه تولید برق بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه این حملات ددمنشانه را که منجر به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی بندر الحدیده یمن شد، بیانگر خوی ضدبشری رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود جنایات رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی قید و شرط رژیم آمریکا صورت می‌گیرد و واشنگتن شریک تمام عیار جنایات باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو است.

کنعانی با تجلیل از حمایت شرافتمندانه یمنی‌ها از ملت مظلوم فلسطین تصریح کرد، اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به یمن و زیرساخت‌های مدنی و خدماتی این کشور، نقض فاحش و مکرر منشور ملل متحد است و جامعه بین‌المللی مسئولیت دارد در مقابل این همه یاغی‌گری رژیم بایستد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یک بار دیگر نسبت به پیامد‌های جنگ‌طلبی و آتش افروزی رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داد و افزود حامیان این رژیم از جمله دولت آمریکا مسئول مستقیم پیامد‌های خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان و نیز حملات ماجراجویانه و تجاوزکارانه به یمن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار