دوستعلی نمابنده مردم کرمان و راور در پی ترور ناجوانمردانه دبیرکل حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله پیام تسلیت صادر کرد.

 بسم الله الرحمن الرحیم 

بار دیگر در گلچینی از باغستان گل‌های لایق شهادت، گلی چیده شد که مقتدایش در وصف او اینچنین قلم زد و توصیف فرمود:

مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت دینی، رهبر مدبر سیاسی، سید عزیز مقاومت، شخصیتی با عظمت، پرچمداری برجسته و رهبری کم نظیر، آری، آیت حق شهید سید حسن نصرالله که به حق شایسته این تعابیر بلند و حکیمانه بود.

برای انسانی با این عظمت و سال‌ها جهاد و مقاومت و بزرگی و دیانت، پاداشی غیر از شهادت نیست، آن هم به دست و توطئه پلید‌ترین انسان‌هایی که شرافت و انسانیت خود را ذبح و از هر حیوانی حیوانترند و به مصداق این بیان قرآن: "کلانعام بل هم اضل" هستند.

گروه آدم کش و ظالم صهیونیستی روی همه ستمگران تاریخ را با ستم و سیاهی خود سفید کردند و این جنایات به سرانجام نمی‌رسد مگر اینکه ارباب ستمگران امروز یعنی آمریکای جانی چراغ سبزی نشان دهد و حمایت کند. 

قطعأ خون شهید نصرالله و دیگر شهیدان مقاومت جوشش خواهد داشت و روزگاری نه چندان دور طومار این جنایتکاران را در هم خواهد پیچید و مسلما اگر علمداری بیفتد، علمداری دیگر علم به دوش خواهد بود.

شهادت این مرد کم نظیر و مجاهدِ ربانی بر آقا و مولایمان امام مهدی موعود "عج الله تعالی فرجه"، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای "دامت برکاته"، مجاهدان میدان مقاومت مخصوصأ حزب الله لبنان قهرمان و همه مردم عزیز ایران و دوستداران و محبین آن شهید عزیز تبریک و تسلیت باد. 

راه و مکتبش جاودانه و همیشگی خواهد بود.

مجید دوستعلی/نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها: حزب الله ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار