معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین از حضور چهار تن از اعضای هیات علمی و یک تن از کارکنان در فهرست پژوهشگران برتر جهان در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

سید مهدی میرهاشمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دکترها امیر پاکپور حاجی آقا، زینب علیمرادی، دکتر روح الله کلهر و ادریس کاکه، چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دکتر مهران علیجان زاده، کارشناس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت،  بر اساس گزارش دانشگاه استنفورد در میان ۲ درصد از تاثیرگذارترین پژوهشگران جهان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: انتخاب پژوهشگران ۲ درصد برتر بر اساس معیار‌هایی مانند تعداد استناد به مقالات، جایگاه نویسنده در مقاله و همکاری‌های مشترک انجام می‌شود و این فهرست با تاکید بر استناد‌ها به مقالات، علاوه بر تعداد تولیدات علمی بر کیفیت مقالات تمرکز دارد.

میرهاشمی گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته، تعداد پژوهشگران برتر پر استناد دانشگاه، افزایش یافته و امیدواریم با ادامه روند رو به رشد فعلی و حمایت مسوولان دانشگاه از پژوهشگران فعال، شاهد حضور تعداد بیشتری پژوهشگر برتر جهان از دانشگاه، در سال‌های آینده باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار