معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مولدسازی سعی خواهیم کرد ظرفیت بخش مسافری و حمل‌ونقلی را افزایش دهیم.

جبارعلی ذاکری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن  گفت: رویکرد اصلی راه آهن تعامل با ذینفعان و تکریم مشتریان حوزه ریلی خواهد بود؛ چون موفقیت راه‌آهن در کنار موفقیت ذی‌نفعان رقم خواهد خورد.

ذاکری خاطرنشان کرد: اگر دست در دست هم دهیم، به همه برنامه‌ها خواهیم رسید. ما از برنامه عقب هستیم و رفع این مشکل با همت جمعی امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه ویترین راه‌آهن، بخش مسافری آن است گفت: رسالت ما در راه‌آهن، جلب رضایت حداکثری مردم است. درست است که اقتصاد راه‌آهن از طریق حمل بار تامین می‌شود؛ اما در عین حال باید بخش مسافری را نیز ارتقا دهیم. 

ذاکری با اشاره به اهمیت تعامل مدیران مناطق راه‌آهن با مسئولان و سایر نهاد‌ها در استان‌های کشور، تصریح کرد: ویترین راه‌آهن در استان‌های مختلف، مدیران مناطق هستند و به همین جهت مدیران بایستی چهره خدوم راه‌آهن را بهتر به سایرین نشان دهند.

مدیرعامل راه‌آهن بر اهمیت امیدآفرینی در تمام بخش‌های راه‌آهن تاکید کرد و گفت: باید به وضعیت کارکنان در بهبود معیشت از جمله نهضت ملی مسکن رسیدگی کرد، زیرا به همه دستگاه‌های اجرایی این اختیار داده شده است تا مشکل مسکن کارکنان خود را برطرف کنند.

ذاکری با اشاره به ظرفیت مولد سازی در کشور، عنوان کرد: ما حتما از ظرفیت مولد سازی در بهبود وضعیت راه‌آهن و کارکنان استفاده خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف به عنوان یکی دیگر از راهبرد‌های راه‌آهن، اظهار کرد: اکنون سال اول برنامه هفتم را سپری می‌کنیم. به همین منظور بایستی پروژه‌های ستادی و مناطق، برای تحقق و رسیدن به اهداف برنامه، تدوین شود.

ذاکری تاکید کرد: ارزیابی مدیران مناطق، بر اساس این موضوع انجام می‌شود که تا چه میزان در رسیدن به برنامه موفق بوده‌اند.

مدیرعامل راه‌آهن با تاکید بر ضرورت وصول مطالبات از طریق تلاش مضاعف مدیران مناطق و ستادی، تکالیف راه‌آهن را زیاد دانست و عنوان کرد: هم‌اکنون آماری از مطالبات وجود دارد که بخشی از طریق مدیران ارشد و بخش دیگر آن باید از طریق مدیران انجام شود.

در ادامه این نشست، مدیران مناطق، اهم مشکلات و مسائل منطقه خود را، بیان و پاسخ‌های لازم توسط مدیرعامل و معاونین مدیرعامل ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار