رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: اقدام بزدلانه دشمن سفاک و ددمنش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جهانخوار در به شهادت رساندن رهبر شجاع و سرافراز حزب‌الله لبنان و رزمنده خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، نشانه اوج استیصال و درماندگی استکبار جهانی و نوید بخش پایان عمر رژیم کودک‌کش اسراییل است.

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: شهادت سیدحسن نصرالله اراده و پایداری مجاهدان راه حق را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی، این قاتلان زنان و کودکان مظلوم فلسطین و لبنان و غاصبان سرزمین فلسطین و مقدسات امت اسلامی قوی‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه سیاست عادی سازی روابط برخی دولت‌ها و کشور‌های مرتجع و سرسپرده مسلمان با رژیم کودک‌کش صهیونیستی و انفعال و سکوت همیشگی شورای امنیت سازمان ملل در برابر جنایات صورت گرفته در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، زمینه‌ساز گستاخی بیشتر رژیم نامشروع صهیونیستی و افزایش اقدام‌های تجاوزکارانه و خلاف موازین انسانی شده است.

کشاورز بیان کرد: نخست وزیر قاتل و جنگ طلب رژیم غاصب در سفر به نیویورک و از مقر سازمان ملل دستور حمله به مردم مقاوم لبنان و ترور ناجوانمردانه دبیرکل حزب‌الله لبنان را صادر کرد تا ثابت کند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

رییس سازمان بسیج هنرمندان قزوین عنوان کرد: خون سید حسن نصرالله به یقین نفرینی است که تا ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی به اذن خدا ادامه خواهد داشت و راه پرافتخار و مقاومت دلیرانه آن شهید همواره الهام بخش مبارزان راه حق و آزادی بوده و راه او، تا آزادی کامل قدس ادامه پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار