سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده بود، خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در حین گشت‌زنی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و با استعلام پلاک آن مشخص شد که دارای سابقه سرقت می‌باشد.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و پس از مدتی تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چرخ عقب خودرو پنچر و خودرو متوقف شد. متهم زمینگیر و دستگیر شده و در بازرسی اولیه از خودرو لوازم و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد و تعداد زیادی مدارک سرقتی کشف گردید که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ موسوی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای سابقه سرقت می‌باشد و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد و اظهار داشت که خودروی مذکور را به تازگی سرقت کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ نفر از شکات این سارق شناسایی شده و شناسایی سایر شکات و کشف جرائم احتمالی نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه کرد که خودروی خود را به لوازم ایمنی و جی پی اس مجهز نمایند تا در صورت وقوع این دست سرقت‌ها ردیابی آن راحت‌تر صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار