رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان محتویات خودرو خبر داد.

 سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو برنامه ریزی‌های هدفمند به منظور دستگیری سارقان و برقراری امنیت، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را در حال باز کردن رینگ و لاستیک یک دستگاه خودروی سواری مشاهده و برای دستگیر وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دیدن پلیس سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران در فرار ناکام ماند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: از خودروی متهم چهار حلقه رینگ و لاستیک که به تازگی سرقت کرده بود کشف شد و در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که رینگ و لاستیک‌های مسروقه را به یک مالخر اموال مسروقه می‌فروشد.

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: با اقدامات فنی انجام شده مشخصات مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و ماموران پس از دریافت دستور قضائی به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات منسجم او را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی از محل مخفیگاه متهم نیز ۶۰ حلقه رینگ و لاستیک مسروقه کشف شد که ارزش ریالی آن ۶ میلیارد ریال برآورد شده است و تاکنون ۲۰ نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند و سارق و مالخر برای کشف جرائم و شناسایی شکات دیگر به مقام قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود: حتما خودرو خود را در محلی که با دوربین مداربسته قابل کنترل می‌باشد پارک نمایید و از قفل‌های مخصوص رینگ و لاستیک و زاپاس خودرو استفاده نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار