دومین نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران با شعار کرج پایتخت صنعت منظر ایران از یکم آبان در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج برگزار می‌شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در آیین رونمایی از پوستر نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران، شناسایی بهترین و شاخص‌ترین شرکت‌ها و فعالان صنعت منظر ایران و شناسایی کارفرمایان، مخاطبان و بهره برداران، را از اهداف این نمایشگاه دانست وگفت: این نمایشگاه یکم تاچهارم آبان در پارک شهیدچمران برگزار می‌شود 
عاقلی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه منظر و محوطه‌سازی، شرکت‌های خدماتی فضای سبز، ماشین‌آلات و اداوت باغبانی، شرکت‌های مبلمان شهری، سازمان‌ها و ادارات، نشریات و رسانه‌ها وشرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد‌های خود را ارائه می‌کنند.
عاقلی افزود: با توجه به اینکه شهر کرج به عنوان یکی از کلانشهر‌های مهم توسعه، حفظ ونگهداری فضای سبز ویکی از باغ شهر‌های کشور است، میزبانی برگزاری دومین نمایشگاه را برعهده گرفت.
وی ادامه داد: مهمترین رویکرد این نمایشگاه بهره گیری از روش‌های نوین برای حفظ ونگهداری وآبیاری فضای سبز است. 
وی به نابسامانی تابلو‌های تبلیغاتی وآلودگی بصری ناشی از آن وناهماهنگی نما‌های ساختمانی نیزاشاره کرد وگفت: یکی از مصوبات شورای شهر نظارت وساماندهی بر تابلو‌های تبلیغاتی است و باتوجه به ان که تابلو‌های تبلیغاتی متولیان متعددی دارد مقررشده بابرگزاری نشست‌هایی این مشکل بررسی ورفع شود.
عاقلی با اشاره به برگزاری کمیته نمای ساختمانی درشهرداری کرج افزود: با هماهنگی معاونت معماری شهری برای یکپارچگی نما‌های ساختمان هر چه زودتر تصمیم گیری می‌شود.

برچسب ها: زیبا سازی ، فضا سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار