فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: شهادت سید حسن نصرالله، طومار رژیم صهیونیستی را خواهد پیچید و به حول قوه الهی به زودی این رژیم غاصب ریشه‌کن خواهد شد.

 سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت کفت: همان‌گونه که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری مشاهده کردیم، شهید نصرالله ویژگی‌های بارزی داشت و مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت و عالمی با مدیریت سیاسی و فضیلت دینی بود که پاداش مجاهدت‌های خود را گرفت.

وی افزود: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ترور و شهادت اشخاص متفکر و مؤثر در انقلاب را تجربه کرده‌ایم و با اینکه ضایعه از دست دادن آنها سنگین بوده اما مانع حرکت انقلاب نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه امروز شاهد نبرد بین جبهه حق و جبهه باطل هستیم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده که باید اشخاص مؤثر در جبهه مقاومت را ترور و حذف کند اما با این جنایات هم به اهداف خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله، طومار رژیم صهیونیستی را خواهد پیچید عنوان کرد: خباثت جبهه باطل تمامی ندارد اما به حول قوه الهی به زودی این رژیم غاصب ریشه‌کن خواهد شد.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی توسط آمریکا مدیریت می‌شود و اسرائیل بدون آمریکا عددی نیست و حرفی برای گفتن ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار