مدیربهره برداری شرکت گاز مازندران از آمادگی کامل ادارات گازرسانی غرب استان برای تأمین گاز پایدار همه مشترکین در زمستان خبر داد.

سید رضا موسوی تاکامی مدیربهره برداری شرکت گاز مازندران در جلسه آمادگی زمستانی ادارات گازرسانی غرب استان، گفت: آمادگی کامل برای تأمین گاز پایدار همه مشترکین در زمستان را داریم.

او با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در استان مازندران وجود دارد، افزود: سال قبل هیچ گونه قطعی و ناپایداری در تأمین گاز نداشتیم امیدواریم امسال هم با رعایت الزامات و بکارگیری دستورالعمل‌ها و پایش‌های لازم این گونه باشد و گاز هیچ مشترکی قطع نشود.

رحیم جعفری سوادکوهی سرپرست HSE شرکت گاز مازندران هم با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده، گفت: جلسات متعدد کمیته بحران و آمادگی زمستانی و نیز مانور‌های مختلف در سطح شرکت گاز استان برگزار شده تا زمستانی بدون دغدغه را پشت سر بگذاریم.

او افزود: با رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین خانگی بمیزان ۱۰ تا ۱۵ درصد، می‌توان گاز بخش‌های مختلف بویژه بخش صنعتی را نیز تأمین نمود.

هژبر جوادی سرپرست گاز‌شهرستان‌های غرب استان نیز ضمن خوش آمدگویی و استقبال از تشکیل جلسات در غرب استان، ضرورت آمادگی زمستانه تمامی ادارات را بیان کرد و به بخشی از نیاز‌های شهرستان‌ها پرداخته و خواستار رفع آن شد.

مسلم روستا رئیس اداره گاز نوشهر بعنوان میزبان جلسه نکاتی را در لزوم رعایت دستورات ابلاغی از سوی کمیته آمادگی زمستانی ستاد گاز استان را لازم الاجرا دانسته و تاکید در رعایت آن داشت.

برچسب ها: شرکت گاز ، قطع گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.