نمایند مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تفکر تضعیف حزب الله از سوی رژیم کودک‌کش، کوردل، تروریست و مفلوک اسرائیل، اشتباه و خیالی باطل است چراکه شبکه سازی و نیروسازی‌های صورت گرفته در داخل حزب الله همچنان قوی و مقاوم است.

حجت الاسلام جواد جعفری گفت: اقدمات بسیار اساسی، مهم و تشکیلاتی که شهید سید حسن نصرالله در حزب الله لبنان ایجاد کرد، بنای بسیار مستحکم و ماندگاری است.

وی با اشاره به فعالیتهای موثر شهید نصرالله طی سالهای گذشته، اظهار داشت: بهترین ها در کارنامه مبارزاتی این شهید ثبت شده که برجسته ترین آن شکست مفتضحانه اسرائیل در بلندی های جولان است که با کسب پیروزی های مکرر در سال ۲۰۰۶ آنها را وادار به عقب نشینی کرد. 

جعفری با اشاره به بیانات شهید مقاومت در خصوص اسرائیل غاصب، تصریح کرد: تشکیلات صهیونیست ها مانند تار عنکبوت بوده و خداوند وعده داده است که آنها سست‌ترین بنیانها را دارند که فرو خواهد ریخت.

وی یادآور شد: در نمایشگاهی که در لبنان برپا شده بود و غنیمت هایی که حزب الله از این دشمن تروریست گرفته و به نمایش گذاشته بود، به وضوح سستی بنیان آنان را نشان داد. 

جعفری به محبوبیت شهید مقاومت اشاره کرد و گفت: با وجود این که شهید سید حسن نصرالله، فردی اهل جنگ و جهاد بود اما در قلب همه مردم لبنان جا داشت و خبر شهادتش همگان را منقلب کرد.

وی تاکید کرد: بُرد و نگاه مردمی و ایجاد الفت قلبی که شهید مقاومت ایجاد کرده بود از افرادی که پای سخنرانی های ایشان از تیپ های بسیار متنوع لبنان می نشستند آشکار بود و این موضوع، قدرت اقناع سازی و جهاد تبیین این شهید بزرگوار را نشان داد.

جعفری افزود: شهید نصرالله در عین حال که با دشمن مبارزه می کرد در داخل نیز به قدری در سخنرانی ها محکم و مقتدر بود که همگان او را ستایش می کردند و او برای ما الگویی ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان نیز باید با الگو قرار دادن شهید مقاومت بدانند که هرچه در مقابل دشمن مقاومت کرده و سخنان خود را محکم کنند به همان اندازه در قلب مردم جای دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز همگان داغدار شهادت سید حسن نصرالله هستند، افزود: امیدواریم خون این شهید و فرماندهانی که همراه او به شهادت رسیدند نتیجه دهد و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل از روی زمین محو شود. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید. حزب‌الله این شهادت را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت و تاکید کرد که به جهاد برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و مردم شریف آن ادامه خواهد داد.

برچسب ها: اسرائیل ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۸ مهر ۱۴۰۳
خداروشکر باطل شد. من میترسیدم تصویب بشه.