استاندار خراسان رضوی گفت: امروز مسیر جهاد و شهادت از هر زمان دیگری بر روی مسلمانان و به ویژه همراهان سید مقاومت شهید حسن نصرالله گشوده‌تر و هموارتر شده است.

یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: با قلبی مملو از درد و چشمانی اشکبار، شهادت عالم ربانی و مبارز مخلص و قهرمان جبهه مقاومت را تحمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: آن سید مجاهد، عمر شریف خود را با جهاد مخلصانه در لبنان و در راس آن موضوع نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.شهید سید حسن نصر الله در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صالخان پیوست.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: امتی که عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد، امتی زنده است که نمی‌میرد و مرگ نمی‌تواند مانع راه او شود.

نظری افزود: راه مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت چرا که این راه در رویکرد مقاومانی که جان خود را نذر کردند، قوی‌تر، مهم‌تر و بزرگ‌تر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این شخصیت جلیل و مجاهد بزرگ، اگرچه خسارتی عظیم است اما نه تنها متوقف کننده نیست بلکه شتاب دهنده جریان مقاومت تا محو کامل اسراییل غاصب خواهد بود.

وی اضافه کرد:بدون تردید رحمت واسعه الهی روح شهید سید حسن نصر الله را در بهشت برین قرین الطاف خویش خواهد کرد.

برچسب ها: شهادت ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.