رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله گواهی بر مظلومیت و حق خواهی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

محسن بیگلری ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد: جهان امروز نظاره‌گر جنایاتی است که با تایید قدرت‌های استعمارگر در حال انجام است.

وی گفت: این قدرت ها ماندگاری و مشروعیت خود را در نسل کشی، ترور و تجاوز می دانند،شهادت سید حسن نصرالله گواهی بر مظلومیت و حق خواهی جبهه مقاومت است و همگان آگاهند شهادت سید مقاومت، خللی در اراده و عزم ملت های ستمدیده در مبارزه با ظلم و کفر ایجاد نخواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی  شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی را خدمت ملت شریف ایران و لبنان و تمام آزادیخواهان جهان تسلیت گفت.

شهادت این سید عزیز  انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راه مقاومت خواهد بود 

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت این سید عزیز و محبوب دل همه ایرانیان، انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راه مقاومت خواهد بود و انشالله این شهادت، رژیمسفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی را به پیشگاه رهبر معطم انقلاب اسلامی،فرماندهان، همرزمان و خانواده‌های آن شهیدان والامقام، همه ملت ایران و لبنان عزیز و همه دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان تسلیت می گویم.

شهید سیدحسن نصرالله، تاثیرگذارترین جبهه مقاومت اسلامی را بنیان‌گذاری کرد که چراغ راه آینده همه مجاهدان است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت:  شهید سیدحسن نصرالله، تاثیرگذارترین جبهه مقاومت اسلامی را بنیان‌گذاری کرد که چراغ راه آینده همه مجاهدان است و سید حسن نصرالله، با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود:شهادت اسوه جهاد و مقاومت، مجاهد نستوه سید حسن نصرالله به دست جنایتکاران صهیونیست را به همه پیروان راه جهاد وشهادت وآزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع و رهبر حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد و بدون شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی بیان کرد:شهید سید حسن نصرالله در جریان جنگ‌ها و رویارویی‌های نظامی با رژیم صهیونیستی، شهرت فراوان و محبوبیت گسترده‌ای در جهان عرب و اسلام به‌دست آورد و نام او با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت با نفوذ غرب در غرب آسیا گره خورد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که ترور جز ذات کثیف و خوی حیوانی اش است با این اقدام که با هماهنگی همدست همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی اش بوده اما این دست و پا زدن‌ها نابودی هرچه زودهنگامش را در پی دارد.

دستگاه قضایی استان کردستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت مجاهد نستوه ، سیدحسن نصرالله را محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصاً خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌کنم.

نهادهای بین المللی هیچگاه به وظایف قانونی خود در جنایات رژیم صهیونیستی کودک کش عمل نکردند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت : نهادهای بین المللی هیچگاه به وظایف قانونی خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی کودک کش عمل نکردند، چون دستشان در دست استکبار است و خود به نوعی دست نشانده هستند.

سردار امان الله گشتاسبی  گفت : سازمان های بین المللی باید نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله رسیدگی کنند و کسانی را که در شهید شدن سید مقاومت و یارانش دست داشتند به سزای عملشان برسانند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد:اگر سازمان های بین المللی به این جنایت رسیدگی نکردند، قطعا رژیم صهیونیستی با برخورد جبهه مقاومت مواجه خواهند شد و باید تاوان این جنایت را بدهد.

وی ادامه داد: منتظریم برای آینده جبهه مقاومت تصمیمات خوبی با دستور رهبری صادر شود و قطعا جهان اسلام در مورد این جنایت تصمیم مهمی خواهدگرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.