مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در روند ساخت مسکن محرومان، تسریع ایجاد کنند.

عباس خالقداری با اشاره به برنامه‌های انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس برای ساخت مسکن محرومان، گفت: ساخت مسکن یک کار ترکیبی است و اگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان همکاری نکنند، این مهم امکان پذیر نخواهد بود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، چون شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب، برق، گاز و ... از جمله دستگاه‌هایی هستند که ارتباط تنگاتنگی با ساخت و تکمیل مسکن دارند و اگر هم افزایی در بین آنها به وجود آید، می‌توان در ساخت مسکن محرومان تسریع ایجاد کرد.

خالقداری با بیان اینکه باید منتظر ماند و دید سیاست‌های دولت جدید، در خصوص مسکن چیست، افزود: انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس توقع دارد از کسانی که کار خیر انجام می‌دهند به این انجمن کمک کنند تا اهداف خداپسندانه انجمن محقق شود.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس بیان کرد: یکی از مشکلاتی که انجمن خیرین مسکن ساز فارس با آن مواجه شده، روند صدور مجوزهاست، انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های مربوطه در این راستا همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بهتر بتوانیم به اقشار محروم و کم درآمد جامعه کمک رسانی کنیم. 

خالقداری در عین حال گفت: به هر حال دولت نیز یک مسؤلیت اجتماعی درقبال محرومان دارد و انتظار می‌رود در این راستا کمک حال انجمن باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.