دیدار تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و سایپا با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

در ادامه بازی های هفته چهارم لیگ آزادگان در کشور، تیم پالایش نفت بندرعباس دیشب در دیدار خانگی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بازی را به رقیب واگذار کرد.

دیدار تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و سایپا با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی‌پوشان سایپا به پایان رسید.

تیم سایپا با تک گل دیرهنگام علیرضا ملکی سه امتیاز مسابقه را کسب کرد.علیرضا ملکی در دقیقه ۸۵ دروازه تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس را باز کرد تا شاگردان ابراهیم صادقی با سه امتیاز این مسابقه خانگی را پشت سربگذارند.

تیم پالایش نفت در این مسابقه رو به بازی مستقیم آورده بود و از نیمه زمین خودی توپ را به یک سوم دفاعی سایپا منتقل می‌کرد، اما عملکرد خوب دفاعی سایپا اجازه خلق موقعیت جدی به آنها نداد.

سایپا هفته گذشته با وجود عملکرد خوبی که داشت در یک بازی خانگی مقابل مس سونگون شکست خورده بود و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت و توانست آن را به دست آورد.

نارنجی‌پوشان با دو برد، یک تساوی و یک شکست نتایج سینوسی را کسب کردند و تیم فوتبال پالایش بعد از یک شکست و دو تساوی متوالی نتوانست در این مسابقه زمین را با امتیاز ترک کند و اولین شکست خانگی را تجربه کرد.

بعد از شکست تیم فوتبال پالایش در یک بازی خانگی و نتایج ضعیفی که این تیم در چهار هفته ابتدایی کسب کرده است، هواداران بندرعباسی شعار‌هایی را علیه عبدالله ویسی سرمربی سردادند و به عملکرد او اعتراض کردند.

بازیکنان پالایش نفت در 4 مسابقه اخیرشان در لیگ آزادگان هیچ گلی نزده اند.

تیم پالایش نفت بندرعباس با 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.