نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سید حسن آبروی ملت اسلام است، گفت: ترور ناجوانمردانه فرماندهان حزب‌الله موجب تضعیف جبهه مقاومت نمی‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی درویشی  با اشاره به اینکه آنچه که شاهد آن بودیم اثبات جمله نورانی امام عزیز هنگام شهادت بهشتی که فرمودند «سرنوشت مقلدان خمینی جز شهادت نیست»، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با این جنایت به دنبال ترسیم وجهه و پیروزی خود بود.

وی بیان کرد: تجمع امروز ما به نیابت از مردم لرستان بیانگر این است که ما پشتیبان و حامی جبهه مقاومت و پشت سر ولایت و رهبری برای تقویت جبهه مقاومت آماده هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: میلیون‌ها آزاده عالم امروز بیشتر از گذشته آماده هستند که به جبهه مقاومت، لبنان و غزه کمک کنند.

درویشی تأکید کرد: جبهه مقاومت خط مبارزه با مستکبران و جهان‌خواران عالم هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم آمده‌اند که بگویند قلب ما با مبارزین و جهادگران جبهه مقاومت است، گفت: اگر امروز اجازه بدهند مردم ثبت‌نام کنند برای حضور در میدان مبارزه صدها هزار لشکر آماده هستند که به کمک جبهه مقاومت بروند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: ما در تقویت جبهه مقاومت تابع ولایت هستیم و به تدبیر و امامت ایشان ایمان داریم و پشت سر ولایت هستیم.ر

درویشی تأکید کرد: دولت، مجلس، قوه قضائیه و مسئولان همه باید در تقویت جبهه مقاومت همه مطیع رهبری باشند.

وی با بیان اینکه امروز سید حسن آبروی ملت اسلام است، گفت: همه می‌دانیم ترور ناجوانمردانه فرماندهان حزب‌الله موجب تضعیف جبهه مقاومت نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی از سوریه تا حشدالشعبی تا یمن قهرمان غزه مظلوم و مقتدر تا حزب‌الله قهرمان امروز متحد و منسجم و توانمندی ازپای‌درآوردن رژیم صهیونیستی را دارند.

درویشی با بیان اینکه امروز جنایاتی که توسط رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد زیر سر آمریکای جنایت‌کار است‌، افزود: مدیریت اتاق جنگ رژیم صهیونیستی توسط افسران آمریکایی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: اطمینان داریم با رفتن یک مجاهد و قهرمان برجسته و یک شخصیت با بصیرت، خللی در اراده پولادین جبهه حزب‌الله وارد نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: ما به نیروهای حزب‌الله و به تدبیر ولایت ایمان داریم و امیدواریم شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.