مسئولان استان کرمان با صدور پیام‌هایی جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

متن پیام مسئولان استان کرمان در پی جنایات صهیونیست‌ها و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شرح زیر است:

پیام تسلیت نماینده ولى فقیه در استان و استاندار کرمان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله» 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمً»

شهادت مجاهد خستگى ناپذیر، سردار بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان و سرداران حوزه مقاومت توسط رژیم سفاک صهیونیستی، فاجعه‌ای سنگین و غمی عمیق بر دل‌های مؤمنان و آزادگان جهان نشاند.

شهادت مرد جهاد و شرافت، شهیدسید حسن نصرالله، پایانی عزت مندانه برای بزرگ مردى است که سال‌های متمادی خار چشم ایادی استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونسیتی بود و زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و لبنان و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نمود.

شهادت این مجاهد عظیم‌الشأن و اسطوره مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، تمامى مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، ملت شریف لبنان و همه دلدادگان مسیر مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم. 

رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن بالاخص آمریکای خونخوار بدانند که به برکت خون شهیدان محور مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای والامقام، محور مقاومت پرتوان به راه خود ادامه خواهد داد و آرمان مقدس آنان در آزادى قدس شریف محقق خواهد شد، ان شاءالله

پیام تسلیت محسن تویسرکانی شهردار کرمان 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَو مپندارید کسانی که در راه خدا شهید شدند، مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

با اندوه فراوان، شهادت مجاهد فی‌سبیل‌الله، شهید مقاومت، سیدحسن نصرالله را تسلیت می‌گویم.

حق همین بود که زندگی این عالم مجاهد، که پس از عمری مبارزه با اشغالگران منطقه، به‌عنوان پرچمدار ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، در مبارزه با ظالمان و غاصبان شناخته می‌شد، با بالاترین درجه‌ای که حضرت دوست، برای اولیای خاص خود برمی‌گزیند، با حماسه شهادت به‌پایان برسد؛ باشد که قطرات خون پاکش، مددبخش قد‌م‌های ثابت هزاران مجاهد دیگر، در ادامه مسیر مقاومت شود.

اینجانب شهادت پرشکوه سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم و دولت لبنان و تمام نیرو‌های شریف مقاومت و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم و همراه با تمام شیعیان جهان، با امید به تحقق وعده الهی در پیروزی جبهه حق بر باطل، از درگاه احدیت، ظهور ولی‌عصر (عج) را مسئلت دارم.

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار