مقامات خوزستانی در پی ترور سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان از سوی رژیم اسرائیل پیام تسلیت صادر کردند.

پیام‌های مقامات خوزستانی به شرح زیر است:

استاندار خوزستان در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله گفت: جنایت های تروریستی این رژیم هیچگاه نمی تواند مانع ادامه راه مقاومت و شهدای آن باشد.

علی اکبر حسینی محراب گفت: جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه با هدف ضربه به محور مقاومت و شهادت دبیرکل حزب الله را می توان اقدامی بزدلانه و از روی فلاکت دانست.

او سید حسن نصرالله را اسطوره و مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: خدمات و تلاش های این شهید مقاومت در دفاع از ملت مسلمان به ویژه در لبنان و فلسطین برکسی پوشیده نیست.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی تواند با چنین اقدامات کور و بزدلانه ای مانع از ادامه مسیر مقاومت و شهدای آن شود ادامه داد: آزادی قدس شریف و نابودی اسراییل جنایتکار قطعا با شتاب بیشتری همراه خواهد شد.

حسینی محراب اضافه کرد: فرآیند و مسیر مقاومت و حزب الله لبنان همواره همان سخن سید حسن نصرالله است که گفته بود؛ «بکشید ما را؛ باز دست از قدس برنمی‌داریم».

سید حسن نصرالله، تنها یک سردار نبود؛ او دانشمندی فرزانه هم بود

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان نیز در پیامی ترور فرمانده مقاومت لبنان را محکوم کرد که به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، سید پرافتخار مقاومت، سرباز مخلص و بی‌ادعای ولایت، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر(ع)، نایب بر حقش حضرت آیت العظمی خامنه ای و تمامی مستضعفین جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنيم.

انالله و انا الیه راجعو

با قلب‌هایی که از داغ فراق می‌سوزد و چشمانی که از اشک فرو می‌ریزد، خبر شهادت سردار و مجاهد کبیر اسلام، سید حسن نصرالله، به گوشمان رسید. 

این مصیبت جانکاه و دلسوز، نه تنها دل ملت شریف لبنان و محور مقاومت را بلکه همه آزادگان جهان را به درد آورد.

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و شنیع رژیم غاصب، جنایتکار و همچنین شهادت این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف لبنان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

سید حسن نصرالله، تنها یک سردار نبود؛ او دانشمندی فرزانه، خطیبی توانا، عالمی وارسته و متفکر بود. 

با اندیشه‌های ژرف و قلم شیوای خود، راه را برای نسل‌های آینده روشن ساخت. 

او نه تنها در میدان نبرد، بلکه در عرصه اندیشه نیز مجاهدت ها می‌کرد و با عمل به معارف اسلامی، الگویی بی‌بدیل برای جوانان بود.

شهادت این بزرگ مرد، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است، اما راه او همچنان ادامه دارد. 

ما دانشجومعلمان بسیجی استان خوزستان، عهد می‌بندیم که راه شهید والامقام را ادامه داده و با الگوگیری از ایشان، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم

همان‌طور که امام علی(ع) می‌فرماید: "الْمُؤْمِنُ الَّذِي يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، أَفْضَلُ مِنَ الْمُؤْمِنِ الَّذِي يَمُوتُ عَلَى فِرَاشِهِ". شهادت در راه خدا، افتخاری بزرگ است و سید حسن نصرالله، با جانفشانی خود، این افتخار را از آن خود کرد.

پیام راهبردی و عمیق حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص حوادث اخیر منطقه و محور مقاومت، بار دیگر صحه نهاده بر اینکه رژیم غاصب، جنایت‌پیشه و فرزند آمریکای متجاوز گر با تمام توحش و ددمنشی خود، حقیرتر و پست تر از آن هستند که بتوانند به سد مستحکم مقاومت آسیبی وارد کنند. این پیام مسئولیت امت اسلامی را در این مسیر خطیر بیش از پیش نمایان کرد

ای شهید والا مقام!

روح بلندت شاد و یادت گرامی باد راهت ادامه خواهد داشت و تا رسیدن به پی روزی نهایی، دست از مبارزه نخواهیم کشید.

والسلام علی من اتبع الهدی

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان 

راه شهیدان ادامه دارد...»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.