فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: رژیم صهیونیستی کودک کش با حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشور‌های استعمارگر در حالی که جهان تنها نظاره گر است، مجموعه‌ای از جنایت‌های جنگی را در لبنان و فلسطین مرتکب می‌شود.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: رژیم صهیونیستی که از راه‌های مشروع نتوانسته به اهداف خود برسد با ارتکاب انواع جنایات جنگی و حمله به مناطق مسکونی و کودک کشی در لبنان و فلسطین در تلاش است به هرطریق ممکن با حمایت هم پیمانان جنایتکار و استعمارگر خود به اهدافش برسد و جهان فقط نظاره گر جنایات این رژیم منحوس است.

وی افزود: آمریکا دشمن اصلی ما است و همانطور که مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از سنین ۱۶ تا ۶۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و با رشادت‌های خود دشمن تا دندان مسلح را خار و خفیف کردند اکنون نیز همین مردم اگر اذن حضور مقام معظم رهبری صادر شود با آمادگی کامل به مقابله با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی قیام خواهند کرد و در خط مقدم جبهه‌ها حضور می‌یابند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به هفته دفاع مقدس و مبارزه جانانه مردم ایران با دشمن تا دندان مسلح، بیان کرد: آنچه سبب شد تا جمهوری اسلامی ایران پیروز هشت سال جنگ تحمیلی شود ایمان به خداوند، اتحاد و انسجام، همدلی و گوش و اطاعت از فرامین امام بود و همین شاخصه‌ها امروز نیز جزو خصایص مردم ایران است.

وی با تاکید به لزوم تببین وقایع و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تصریح کرد: باید برای نسل جوان امروزی که وقایع جنگ برایش ملموس نیست، وقایع آن روز‌ها و اینکه پدران و مادرانشان چه اتفاق بزرگی را رقم زدند تا امروز به اینجایی که هستیم، برسیم را بداند و اینکه کشور چه فراز و نشیبی را طی کرده تا به اقتدار امروز خود دست پیدا کند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره به لزوم تببین واقعیت ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید داشته اند چرا که عزتی که رزمندگان برای ما به وجود آوردند رایگان به دست نیامده، بنابراین باید در حفظ و پاسداشت آن کوشید و آن را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی افزود: مبانی و دستاورد‌های دفاع مقدس و واقعیت‌های تکرار نشدنی آن دوران باید در دانشگاه‌ها به عناوین گوناگون تدریس شود و همچنین رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید در مدارس حضور یافته و وقایع آن دوران را برای دانش آموزان تشریح کنند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره به لزوم تببین واقعیت ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید داشته اند چرا که عزتی که رزمندگان برای ما به وجود آوردند رایگان به دست نیامده، بنابراین باید در حفظ و پایداشت آن کوشید و آن را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: مبانی و دستاورد‌های دفاع مقدس و واقعیت‌های تکرار نشدنی آن دوران باید در دانشگاه‌ها به عناوین گوناگون تدریس شود و همچنین رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید در مدارس حضور یافته و وقایع آن دوران را برای دانش آموزان تشریح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار