نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: راه جبهه مقاومت و فدائیان دین و اسلام ادامه خواهد داشت تا روزی که پیروزی نهایی برای امت اسلامی حاصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی در جمع تجمع‌کنندگان برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم بیروت، اظهار کرد: با شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها راه جبهه مقاومت متوقف نمی‌شود بلکه روشن‌تر از قبل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: راه شهدا و راه فداییان دین و حق و حقیقت در گذر تاریخ همواره وجود داشته و ادامه خواهد داشت تا روزی که پیروزی نهایی برای امت اسلام حاصل شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی با بیان اینکه لبنان مظلوم شهدای بسیاری را تقدیم کرده و رهبران خود را در این مسیر از دست داده است، اضافه کرد: اگرچه سید حسن نصرالله این سید جلیل‌القدر و عالم مجاهد و مردم بزرگ تاریخ معاصر به خیل شهدا پیوست، اما این مسیر ادامه دارد و مطمئن باشید راه ما روشن‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه راه مقاومت و شهادت را امام حسین (ع) به ما نشان داده است، یادآور شد: کشور‌های اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی باید نقشی فعالانه داشته باشند و همه مسلمانان وارد عرصه شوند چراکه شرافت اسلامی و عربی زیر سوال رفته است و حاشا به غیرت اعراب اگر از خود حرکتی نشان ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی تاکید کرد: در این برهه حساس تاریخی اقتضا می‌کند که کشور‌های عربی و مسلمانان محکم وارد میدان شوند.

گفتنی است؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار