فرماندار کوهبنان، شاه کلید رشد و پیشرفت این شهرستان را داشتن یک جاده ارتباطی مناسب اعلام کرد.

جلسه شورای زمین و مسکن کوهبنان به ریاست فرماندار با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و معاون مسکن شهرسازی و معاون مهندسی و ساخت راه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: در کیانشهر برای احداث مسکن پیگیری ادامه دارد، مناقصه تا پایان هفته برگزار می‌شود تا شرکت دارای صلاحیت برای آماده سازی و زیر سازی وارد چرخه کار شود.

وی تصریح کرد: الحاق محدوده ‌های جدید با عنایت ارشادی معاون مسکن و ساختمان انجام خواهد شد تا ساخت مسکن با جدیت در شهرستان انجام شود.

توکلی افزود: در رابطه با جاده زرند به کوهبنان حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با قرارگاه خاتم صحبت کردند و قرار ترک تشریفات به امضای وزیر رسیده است که امیدواریم به زودی قرارداد انجام شود.

وی بیان داشت: شاه کلید رشد و پیشرفت شهرستان جاده ارتباطی مناسب برای کوهبنان است که امید است با عنایت مدیران استانی و کشوری به زودی، این مهم به سرانجام برسد.

فرماندار کوهبنان افزود: در رابطه با بحث فروشندگی مواد نفتی طغرالجرد زمین متعلق به راه و شهرسازی است که ان شاءالله با نگاه مثبت مدید کل راه و شهرسازی استان کرمان، جایگاهی در خور شان مردم منطقه ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: کاربری‌های مساجد و مدارس شهرستان باید با نگاه باز زودتر مشخص شوند که عملیات احداث هم هر چه سریعتر رقم بخورد. 

فرماندار کوهبنان تاکیدکرد: کسانی که در شهرک شهید سلیمانی کار ساخت و ساز را زودتر شروع کردند، متضرر شدند و باید سود بیشتری دهند که تاکنون پیگیری‌هایی برای کاهش سود صورت گرفته و امیدواریم به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: اهالی شهرک امام رضا (ع) احداث مسجد را در زمینی به مساحت ۷۵۰ رقم زدند که جا دارد برای شهرک‌های جدید ساخت مسجد تسریع شود.

فرماندار کوهبنان گفت: در بحث زیر ساخت‌ها شهرک شهید سلیمانی کوهبنان جزو اولین‌های کشور بود که ان شاءالله به زودی شاهد استقرار زیر ساخت‌ها در شهرک‌های امام حسین (ع) و صاحب الزمان (عج) باشیم.

وی تاکید کرد: هر چه زودتر بحث جابجایی کارخانه آسفالت محقق شود تا در شهرک صاحب الزمان (عج) زمینه برای واگذاری زمین‌ها فراهم شود.

فرماندار کوهبنان خواستار تعیین تکلیف ساختمان کتابخانه عمومی شهر کوهبنان و احداث هر چه سریعتر این مهم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار