تازه‌ترین اثر نقاشی حسن روح‌الامین به عنوان جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «لبنان سخن بگو» رونمایی شد.

حسن روح‌الامین، هنرمند شناخته‌شده کشورمان تازه‌ترین اثر نقاشی خود را با عنوان «امیر» منتشر و آن را به فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و تمامی رزمندگان حزب‌الله لبنان تقدیم کرد. این اثر به عنوان جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «لبنان سخن بگو» نیز رونمایی شد.

اثر جدید حسن روح الامین برای سیدحسن نصرالله منتشر و همچنین از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «لبنان سخن بگو» نیز رونمایی شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی بعد از گذشت یک سال از حمله به غزه، نتوانسته از جنگ فرسایشی در این باریکه پیروز خارج شود، حملات خود را علیه لبنان و مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت تشدید کرد. با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی لبنان و به صورت مشخص ضاحیه جنوبی بیروت، نیرو‌های حزب الله به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

حسن روح الامین هنرمند نقاش انقلابی که آثار نقاشی‌اش را در واکنش سریع به اتفاقات و حوادث روز منتشر می‌کند، نقاشی جدید خود را با عنوان «امیر» به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تقدیم کرده است.

وی در توضیح این نقاشی دیجیتال، نوشته است: «تقدیم به فرمانده شجاع و مظلوم مقاومت سید حسن نصرالله و تمام رزمندگان مجموعه مبارک حزب الله لبنان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار