دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: اکنون زمان جنگ اراده‌ها است و مجموعه محور مقاومت باید به این نتیجه برسند که پیروز واقعی و نهایی مبارزات هستند.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونسیتی به لبنان اظهار کرد: معتقدم که اکنون شاهد ورق خوردن تاریخ هستیم و تاریخ منطقه به قبل طوفان الاقصی و پس از آن تقسیم می‌شود. به نظر می‌رسد که اروپا و آمریکا بر این باور هستند که دست یک طرف باید باز باشد و دست طرف دیگر جنگ باید بسته بماند و سعی دارند که وحشی گری نتانیاهو را با تشویق کشورهای منطقه به سکوت کنترل کنند.

وی افزود: اکنون زمان جنگ اراده‌ها است و مجموعه محور مقاومت باید به این نتیجه برسند که پیروز واقعی و نهایی این مبارزات هستند. آنها باید بدانند که دو راه بیشتر ندارند یا باید به خط بایستند و شکست بخورند یا اینکه شمشیر به دست بگیرند و با رژیم غاصب صهیونیستی تا زمان پیروزی به مبارزه بپردازند.

شاکری با بیان اینکه صدور فرمان حمله از مقر سازمان ملل توسط نتانیاهو نقض آشکار حقوق بشر است، تاکید کرد: اکنون واژه حقوق بشر در غرب به بی خاصیت ترین واژه تبدیل شده و جهان در وضعیتی قرار گرفته که یک کشور مانندی آمریکا می‌تواند با قوانین ساخته و پرداخته دست خود و حق وتو حقوق و قوانین بین‌المللی زیر پا بگذارد .

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان این که کشورهای منطقه و جهان اسلام در برابر یک باند تروریستی و حامیانش قرار گرفته اند، گفت: لازم است که ما و دیگر کشورهای منطقه اصل موجودیت رژیم صهیونیستی را بیش از پیش به چالش بکشیم چرا که سرزمین‌های اشغالی متعلق به فلسطین است.

وی با اشاره به اظهار بی‌اطلاعی مقامات آمریکا درباره حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان افزود: به نظر می‌رسد که ایالات متحده مردم جهان و منطقه را بسیار ساده تصور می‌کنند، در حالی که همگان می‌دانند اسرائیل با حمایت مستقیم آمریکا سرپا مانده است و اعداد و ارقام حمایت‌های مالی و تعداد تسلیحاتی که به رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند خود گویای حقیقت است.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار