شهروند خبرنگارهای ما با ارسال پیام از کمبود بنزین در برخی از جایگاه های سوخت شهرستان تبریز گلایه کردند.

به گفته شهروندان تبریزی روز پنجشنبه و جمعه بیشتر پمپ بنزین‌ها تعطیل بودند و موجب سردرگمی رانندگان در سطح شهر برای تهیه بنزین شده بود. امروز نیز به پمپ بنزین مراجعه کردند شاهد حل مشکل تا حدودی بوده اند، اما همچنان شاهد کمبود بنزین بودند به گونه‌ای که جایگاه‌هایی که به طور مثال ۴ سکو داشتند فقط ۲ سکوی آن فعال بود و خودرو‌ها با تشکیل صف‌های طولانی می‌توانستند بنزین خودروی خود را تامین کنند.

شهروندخبرنگارهای ما با ارسال پیام علت کمبود بنزین در برخی از جایگاه‌های سوخت را جویا شدند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگارها

با سلام و وقت بخیر؛ از مورخ پنجم مهر یعنی پنجشنبه اکثر پمپ بنزین‌ها در تبریز به دلایل نامعلوم تعطیل بود این امر موجب‌ سردرگمی مردم شد و تاکنون کسی به این امر پاسخ نداده است.


سلام؛ پنجشنبه و جمعه بنزین در جایگاه‌های پمپ بنزین تبریز وجود نداشت خودرو‌ها صف‌های طولانی تشکیل داده و در انتظار آمدن بنزین مانده بودند و خودرو‌هایی هم در سطح خیابان‌های شهر بنزین تمام کرده بودند موجب راهبندان شده بودند بنده خودم هم یکی از آنان بودم. 
امروز نیز از بقیه پمپ بنزین‌ها خبر ندارم ولی ماشین من که دیروز بخاطر اتمام بنزین کنار خیابان مانده بود امروز صبح زود به پمپ بنزین مراجعه کردم پمپ بنزین سوم با کلی صف ایستادن بنزین زدم (حدود چهل پنجاه تا ماشین صف بودند) از چهار سکو فقط دو سکو بنزین میزد. متصدی میگفت بنزین کم است و کم میاد.
تصویر مال امروز صبح شنبه سکوی چهارم که هم تابلوی تعطیل گذاشته اند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار