رئیس پلیس راه استان قزوین از بارش باران در اکثر جاده‌های استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش باران در نقاط مختلف استان، رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و در جاده‌ها به خصوص در گردنه‌ها و ارتفاعات باید دو مولفه " سرعت مطمئنه" و " فاصله طولی مناسب" را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: لغزندگی و مه جاده‌ها یکی از عوامل مهم حوادث رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با توصیه به هموطنان مبنی بر اینکه حتی الامکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند گفت: تیغه‌های برف پاک کن را تمیز و سالم نگه دارید، قبل از حرکت حتما مخزن شیشه شوی خودرو را پر کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

سرهنگ ذاکری منش گفت: همچنین لازم است رانندگان همواره از سالم بودن سیستم بخاری خودرو در این فصل مطمئن شوند و قبل از حرکت برای بازدید از خودرو خود اقدام کنند.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: مأموران پلیس راه با آمادگی کامل برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده‌های استان مستقر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.