کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: صبح امروز شهداد، جیرفت، منوجان و کهنوج با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در استان داشتند.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: اواسط هفته آینده وزش باد به همراه گردوخاک را دربرخی مناطق استان داریم؛ لذا با انتقال ریزگرد از سمت استان‌های یزد و خراسان جنوبی به استان کرمان، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، غلظت غبار و کاهش دید افقی در مناطق شمال غرب، شمال و نوار شرقی استان، به خصوص در شهر‌های راور، زرند، ریگان و زهکلوت دور از انتظار نیست.

وی افزود: از لحاظ دمایی از امروز روند کاهشی محسوس دما بین ۲ تا ۵ درجه را در برخی مناطق استان داریم.

راستی اظهار داشت: برای امروز و فردا افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی و شرقی استان و در ارتفاعات نواحی سردسیر را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: میانده جیرفت طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۷ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: صبح امروز شهداد، جیرفت، منوجان و کهنوج با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در استان داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار