مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه خرید و حمایت از تولیدات استان به دستگاه‌های نظارتی و استانداری ارائه می‌شود.

ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ برای حمایت از تولیدات استان و تحقق شعار سال کارگروهی را تشکیل دادیم.

او با بیان اینکه در این کارگروه که با حضور رئیس کل بازرسی استان بود مصوبه‌ای برای حمایت از تولیدات، کالا و خدمات استان داشتیم، افزود: حدود هزار و ۴۰۰ خدمت و تولیدات استان را شناسایی و احصا کردیم که در قالب مقرره سازمان بازرسی برای خرید و حمایت از تولیدات کالا و خدمات به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

ذاکریان با اشاره به اینکه ارائه گزارش سه ماهه در زمینه روند اجرای این مصوبه به اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تکلیف شده است، عنوان کرد: استاندار خراسان جنوبی هم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان درخواست ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای این مصوبه را خواستار شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: برای امسال هم مقرر شد که برای حمایت از فعالان اقتصادی استان لیست به روز شود و این مصوبه همچنان در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

او اظهار کرد: دستگاه نظارتی اعلام کرده است در زمینه اجرای این مصوبه حمایت لازم را از دستگاه‌های اجرایی در زمینه حمایت از تولیدات استان را خواهد داشت.

ذاکریان تصریح کرد: در سامانه خرید هم انعطاف لازم برای خرید تولیدات استان وجود دارد که لازم است مدیران استانی از این ظرفیت بهره ببرند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.