مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاریاز آمادگی کامل تیم‌های سحر این استان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده بجنورد و حادثه‌دیدگان معدن طبس خبر داد.

مسعود مثنوی اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در بجنورد و حادثه ناگوار ریزش معدن در طبس، تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند. این تیم‌ها که شامل متخصصان حمایت‌های روانی و اجتماعی هستند، آماده‌اند تا به محض دریافت دستور، به مناطق حادثه‌دیده اعزام شوند و خدمات لازم را به آسیب‌دیدگان ارائه دهند.

وی افزود: تیم‌های سحر با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود، در مواقع بحرانی به ارائه خدمات روانی و اجتماعی می‌پردازند تا از آسیب‌های روانی و اجتماعی ناشی از حوادث جلوگیری کنند. این تیم‌ها با همکاری روانشناسان، مددکاران اجتماعی و افرادی که دوره‌های مرتبط را گذرانده‌اند، تشکیل شده‌اند و در زمینه روحی، روانی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان کمک می‌کنند.

مثنوی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با تمام توان و امکانات خود در خدمت مردم عزیز مناطق حادثه‌دیده خواهد بود و از هیچ تلاشی برای کاهش آلام و مشکلات آنان دریغ نخواهد کرد.

کاظم خیری معاون امور جوانان جمعیت هلال استان چهارمحال و بختیاری گفت: این معاونت بیش از ۴۰ هزار عضو فعال را در دل خود جای داده است که در ۲۳کانون دانشجویی، ۸ کانون طلاب، ۲۷ کانون جوانان، ۱۴ کانون روستایی، ۲۰۰ کانون دانش آموزی و ۹۰ کانون غنچه‌های هلال احمر در مهد‌های کودک سازماندهی شده اند.

وی افزود: هم اکنون تیم‌های تخصصی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان شامل ۱۴ تیم سحر، ۱۲ تیم دادرس پیشرفته، ۲۰۰ تیم دادرس دانش آموزی و تیم‌های رسانه رابطین خبری، ماه نگار و یاس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار