مدیرجهادکشاورزی اندیمشک گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۵۰ هزار هکتار از اراضی آبی و دیم زیر کشت محصولات پاییزه قرار گیرند.

محمد جعفر آفرین مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک،  گفت: در اولین جلسه ستاد فنی جهادکشاورزی اندیمشک که با حضور مسئولین ادارات تابعه و مراکز خدمات جهادکشاورزی روند عقد قرارداد کشت محصولات استراتژیک گندم ،کلزا ،چغندرقند و سبزی و صیفی در سطح مراکز و تعاونی های تولیدی شروع شده و این مراکز با عقد قرارداد کشت و برگزاری کلاس‌های آموزشی، ترویجی آماده توزیع نهادهای کشاورزی است.

او با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۵۰ هزارهکتار از اراضی آبی و دیمی زیر کشت محصولات پاییزه می رود، افزود: با توجه به حجم کار مراکز و لزوم بازدید و سرکشی به مزارع و کنترل و تنظیم ادوات و دنباله بندهای کشت مکانیزه از کشاورزان تقاضا می‌شود، عقد قرارداد را به روزهای پایانی فصل کشت موکول نکرده و تا فرصت باقی است به مراکز خدمات مراجعه نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: در همین جهت تامین نهادهای کشاورزی شامل بذر گندم،بذرکلزا و انواع کودهای شیمیایی تامین و پیش بینی شده که با شروع روند کشت حمل و توزیع خواهد شد.

آقای آفرین ادامه داد: مراکز خدمات جهادکشاورزی آماده ارائه خدمات می‌باشند و اتحادیه تعاونی روستایی، به همراه ۶ مرکز خصوصی آماده توزیع نهادهای کشاورزی هستند.

برچسب ها: خوزستان ، کشت پاییزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.